S

117 11 0
                                    

Minji pov

Aku tersenyum puas lepas je dengar hasil yang aku rekod tadi. O..kay not so bad la aku rasa .

Laptop aku shut down . Jam di dinding aku lihat.

Lah baru pukul 12:27 rupanya. Alahai bosan gila tho.

"Okay .. dah dapat idea" gumamku perlahan sebelum aku naik ke bilik.

Mask hitam aku pakai . Cardigan purple yang tergantung kemas di tempat gantung aku ambil dan sarung. Cap aku capai dan pantulan wajahku di cermin aku lihat.

Ah okay lah ni. Bukan nak pergi mana pun.

//skip//

Aku turun dari kereta sebaik sahaja sampai ke destinasi.

"Kamsahabnida ahjussi kim" kataku sebaik sahaja aku tutup pintu kereta. Dan kereta tu pun berjalan laju meninggalkan aku di sebuah kedai.

Aku tersenyum kecil sebelum aku menapak masuk.

"Selamat datang encik. Berapa orang?" Kata waiter lelaki yang sangat aku kenal tak lain tak bukan Tag hyung.

(Tag from golden child)

"Sorang je hyung. " balasku sebelum aku duduk di meja depan sekali dekat dengan tempat masak.

(If korang nak tau camne bentuk kedai ni . Refer to the boyz flower snack stand)

"Eh? Kita kenal ke?" Kata tag membuatkan aku tersentak. Takkan lupa aku kot. Nak kena ni tunggu aku report dek-

Jap.

Ouh aku lupa aku pakai mask.

Mask aku buka sekejap just nak bagi tag nampak muka aku.

"Lah min rupanya. Buat apa kat sini?" Kata tag hyung yang duduk depan aku.

Pantas aku suruh dia senyap jangan buat kecoh sebab aku nak bagi suprise sikit kat sangyeon.

Mask aku pakai balik.

Haha yes aku dekat kedai sangyeon hyung.

"Wae?" Katanya sambil pandang aku pelik.

"Hyung mana? Kat atas?" Mata aku melilau mencari kelibat sangyeon. Tak nampak batang hidung pun.

Mengelat ke apa.

"Oh sangyeon hyung ada dekat atas. Pergilah naik." Lalu aku pun naik tangga menuju ke office hyung yang berada di tingkat atas.

Kedai ni dua tingkat je pun . Heh

Tombol pintu terus aku buka dan menerjah masuk.

"Ye ada apa saya boleh ban- min?" Aku pandang sangyeon hyung terkejut. Camne pulak dia boleh cam aku nih halah halah.

Mask aku buka .

"Halah camne hyung cam min pulak ni. Baru nak berlakon" kataku sambil mulut aku muncungkan. Ye tau tak comel. Takyah cakap.

"Lahh tak cakap awal awal. Hyung pun dh lama tak.berlakon" dan aku tumbuk lengannya kuat.

Dia ni kalau sehari tak sakat aku tak sah. Nasib baik hyung .

"Auch sakitlah. Apa main pukul pukul ni? Sapa ajar?" Kata sangyeon yang usap lengannya yang aku pukul tadi.

"Hyunjae hyung"

[C] BURN BABY BURN [K-fanfic]Where stories live. Discover now