Глава 13

2.1K 70 0
                                    

Уикендът ни беше невероятен. Рийд ни заведе в един малък и много красив френски крайбрежен град, оказа се, че притежава къщата, в която отседнахме. Къщата изглеждаше невероятно, интериорният дизайнер се беше справил наистина много добре.

По цял ден се разхождахме тримата по плажа, направихме си пикник на обяд в Неделя, малко преди ти да тръгнем обратно към вкъщи. Не исках този уикенд да свършва.

Върнахме се към обичайното си ежедневие . В Сряда докато отивах да взема Ава от детска градина, говорих с Рийд и той ми каза, че ще закъснее защото има много работа. Паркирай колата си на едно от местата на Рийд в подземния паркинг на сградата,помогнах на Ава да слезе и се отправихме към асансьора. Когато се качихме на нашия етаж и излязохме от асансьора видях някаква жена да стои до вратата.

-Здравейте, как мога да ви помогна?- попитах заставайки пред непознатата жена

-Търся Рийд, а ти коя си?

Не познавах тази жена, а тя се държеше толкова грубо.

- Аз съм съпругата му, той не си е вкъщи но мога да му предам, че сте го търсили. Как казахте, че е името ви?

-Неговата съпругата?- попита тя смеейки се и леко повишавайки тон, при което Ава се скри зад мен. - Предай му,че Оливия го е търсила- с тези думи тя се отправи към асансьора и си тръгна.

Отключиха вратата и влязохме вътре, оставих Ава да си играе във всекидневната докато аз се преоблека на бързо. Когато бях готова отидох при нея.

-Какво искаш за вечеря,фъстъче?

-Ами...торта?

Засмях се, тя ме погледна с големите си сини очи и също се засмя.

- Сега, какво наистина да приготвим за вечеря?

- Пица?

- Добре, ще поръчам пица.

Поръчах пица. Доставиха я, ние вечеряхме, Ава погледа телевизия, и когато дойде времето ѝ за лягане я сложих да си легне и ѝ четох една от любимите ѝ книжка. Отидох до спалнята взех книгата, която бях започнала да чета настаних се на дивана и тъкмо щях да започна да чета когато входната врата се отвори.

- Хей, съжелявам че закъснях-каза Рийд приближавайки се към мен.

-Няма проблем, оставихме ти пица.

-Супер.

Той ме прегърна и целуна,след което отидохме в кухнята за да вечеря.

-Днес когато се прибрахме с Ава, предвратата чакаше една жена. Каза, че търси теб но не и за какво те търси, каза че се казва Оливия.

Рийд застина за няколко секунди,а след това продължи да се храни.

-Само това ли каза?- попита докато поставяше чинията си в миялната.

-Да.

-А видя ли Ава? Говори ли с нея?

-Не...Мисля, че тя малко се изплаши от тази жена.

-Нека да се преместим на дивана и да ми разкажеш всичко.

-Добре.

Седнахме на дивана, а той ме прегърна докато му разказвах за това, което се случи. Той изглеждаше много напрегнат през цялото време докато говорех. Когато приключих с историята той отново не каза нищо, но хватката му се стегна.

- Оливия е майката на Ава- промърмори Рийд сякаш след цяла вечност.

- Защо е дошла- попитах повече себе си от колкото него.

-Не знам, но утре ще разбера.

-Добре. Може ли да си лягаме, мисля че и двамата имахме тежък ден.

-Съгласен.

Отидохме в спалнята, аз седнах на леглото и започнах да чета, докато Рийд се изкъпе. Той дойде при мен легнахме и ме прегърна. Разказа ми за своя ден, и аз също му разказах за моя.

To find loveWhere stories live. Discover now