Събудиха ме устните на Рийд спускащи се по врата ми и надолу,първо целуна едната ми гърда,след това и другата аз простена високо и той ме погледна.
-Чудех се колко време ще ти отнеме да се събудиш.
-Е, вече съм напълно будна.
Рийд сякаш само това чакаше да чуе. Прокара пътечка от целувки по корема ми и между бедрата, беше невероятно.
Все още не отърсила се от тръпките на оргазма си посетих как навлиза в мен. Първо с бавно темпо,но след това постепенно го ускори, свършихме едновременно. Това беше най-невероятното събуждане на света.-Мисля да те будя така по-често.-заяви Рийд сякаш прочел мислите ми, на лицето му се изписа самодоволна усмивка.
*******
Малко преди обяд получих обаждането, което чаках сякаш от цяла вечност. Рийд трябваше да говори с Оливия, след което да ми се обади и да ми каже защо тя се появи така неочаквани и какво иска.
- Какаво се случи? Говори ли с нея? Какво ти каза?- изтрелях въпросите си, без да му давам възмойност да ми отговори. Наистина ме тревожеше появата на майката на Ава.
-Успокой се, принцесо. Нека да се видим на обяд и ще ти разкажа всичко.
-Добре.
-Ще те чакам на нашето място.
-Добре.
-Ще кажеш ли нещо различно от "добре".
-Какво да кажа?- попитах смеейки се леко
-Обичам те, ще се видим на обяд.
-И аз теб, чао.
Затворих и продължих с работата си докато не стана време да изляза за обяд. Нашето място, както го нарече Рийд е малко ресторантче близо да издателството в което се срещахме понякога за да обядваме. След като се оженихме обаче не бяхме ходили.
Когато влязох и погледът ми веднага попадна на моя прекрасен съпруг, седящ на маса за двама до прозореца. Седеше с лице към мен и когато ме погледна се изправи, а аз продължих да ходя към него. Стигайки до него, той ме прегърна и целуна, след което седнахме и Рийд поръча обяд, изобщо нямах апетит но го оставих да поръча и за двама ни.
-Е, какво стана когато говори с майката на Ава?
-Каза, че иска да я види.
-Само това ли?
-Не. Не каза само това, но ...- той спя и ме погледна с пълен с тъга поглед.
-Но какво?
-Каза, че иска да я вземе при себе си.
-Какво?- очите ми започнаха да се насълзяват, подозирах на къде бие .
Рийд се изправи и дойде до мен за да ме прегърне.- Ще ти разкажа всичко, само не плачи и не се трвожи.
-Добре.
Той седна отново на мястот си, сервитьорката ни донесе поръчката и след това се отправи към другите маси. Рийд въздъхна и продължи:
-Днес Оливия дойде в офиса, разказа ми че се върнала отново в Лондон, че се е омъжила и накрая ми заяви, че иска да вземе Ава със себе си.
-Какво означава това? Тя ще....ще я вземе ли?
-Не. След като подписа документите преди три години, тя няма никакви права над дъщеря ми. Тогава се погрижих за всяка подробност, за да не може да направи точно това, което сега опитва. Успокой се, любов моя няма да позволя на никого да отведе нашата дъщеря.
-Добре.
След като ми каза тези неща се успокоих малко. Продължихме да обядваме докато си говорим за весели неща и повече никой не засегна тази тема. Когато приключихме той ме изпрати до издателството. Продължих с работата си но вече по-спокойна, че Ава ще остане с нас.
VOCÊ ESTÁ LENDO
To find love
RomanceТова е историята на Мия и Рийд. Мия, на 19 години, живее с най-добрия си приятел Алекс. Рийд, успешен бизнесмен, всяка жена иска да бъде с него, но съдбата го среща с Мия.