Минаха два месеца от както смених работното си място,два месеца в които Оливия не се деше появявала в живота ни. Преди няколко дни разбрах,че съм бременна,бях на седмото небе още същата вечер казах на Рийд и заедно съобщихме на Ава,която толкова много се зарадва. Решихме да съобщим на робителите си като ги поканим на вечеря. Тази вечер щяхме да им го кажем. Докато бях на работа бях затрупана с работо,което ми помогна да съм по-спокойна на предстоящата вечеря.
❇❇❇
-Отпусни се.-прошепва ми Рийд и целува мястото под ухото ми.
Седим в ресторанта и чакаме родителите ни да пристигнат. В мига в който ги виждам, наистина малко се успокоявам, не бях виждала родителите си от сватбата ни и много ми липсваха напоследък. Мама и татко ме прегърнаха силно, когато дойдоха до мен и поздравиха Рийд, родителите му и сестра му направиха същото. Всички заеха местата си,поръчахме и започнахме да си говорим.
Когато сервираха десерта с Рийд решихме,че това е най-подходящият момент да им съобщим. Рийд се покашля и всички се обърнаха към нас.
-Трябва да ви кажем нещо-каза много сериозно,мисля че искамалко да ги поизпоти,преди да им кажем. Хванах ръката му,а той стисна моята укоражително. Спогледахме се,което беше като безмълвно съгласие,че сега е моментът.
-Ще имаме бебе!-казахме двамата в един глас и зачакахме реакциите на семействата си. На масата за няколко секунди се настани онази неловка тишина,но след това всички се засмяха,прегръщаха ни и ни поздравяваха. Майките ни дори започнаха да ни съветват за имена и обсъждаха от къде да купят дрешки. Когато видях,че всички се зарадваха бях наистина спокойна. Около мен започнаха да се сипят предложения още утре да излезем на пазар и да купим някои неща.
-Ами...мисля,че е малко рано,все пак още не знаем пола на бебето и не искам да прибързвам.
-Добре,миличка.-мама стисна ръката ми укоражително-Може би след няколко месеца.
-Да,мамо.
-Може утре да разгледаме обзавеждане за стаята,така че може да дойдете с нас.-предложи съпругът ми
-Батко,нали не знаете дали ще е момче или момиче,как ще обзаведете стаята?-Биатрис се обърна към нас.
-Решихме да обзаведем в по-неутрални цветоте.-отговорих ѝ.
-Добре.
Когато се прибрахме с мама оправихме леглото в една от стаите за гости,тъй като нямах време по-рано защото те дойдоха направо от летището,а аз бях на работа. Поговорихме си малко на съме,от което имах нужда. Поговорихме за някои от страховете ми относно бременността,но тя ме увери,че всичко ще бъде наред.
ESTÁS LEYENDO
To find love
RomanceТова е историята на Мия и Рийд. Мия, на 19 години, живее с най-добрия си приятел Алекс. Рийд, успешен бизнесмен, всяка жена иска да бъде с него, но съдбата го среща с Мия.