-Ава трябва да поговорим за нещо много важно.- с Рийд седнахме до нея на дивана.
-За какво?
-За майка ти-Ава погледна към мен и Рийд поясни-за истинската ти майка.
Ава не каза нищо просто притисна плюшеното зайче към себе си и се загледа в нас с любопитен поглед,но в този поглед се криеше нещо друго освен любопитство.
-Помниш ли жената,която чакаше пред вратата онзи ден?- попитах,а тя кимна рязко-Казва се Оливия и е твоята биологична майка и иска да прекара малко време с теб.
-Аз не искам.-отсече тя и седна в мен след което ме прегърна силно. Отвърнах на прегръдната ѝ и започнах нежно фа галя косата ѝ.
-Ще отидем в парка,който е на близо.-Рийд прегърна и двете ни -Ти обичаш да ходиш там,нали?-тя съвсем леко кимна-И ще си тръгнем когато решиш съгласна ли си?
-Да.-прошепна тихо.-Нали няма да ме вземе със себе си?
Срах,това е била емоцията,която се опитвах да разгадая преди малко.Тя се страхуваше,че ще бъде отделена от нас. Усетих как очите ми заповат да парят от напиращите сълзи.
-Разбирасе,че не.- отговорих ѝ
-Никой няма да ни раздели,фъстъче.-подкрепи отговора ми Рийд
-Добре.
❇❇❇
Докато с Ава избирахме дрехите ѝ тя постоянно се цупеше. В един момент ми обърна гръб и седна на леглото и се загледа през прозореца, използвах възможността и се промъкнах зад нея,като започнах да я гъделичкам. Тя изпищя и започна да се смее,този звук ме накара да се почувствам много по-добре. Спрях да я гъделичкам и ѝ помогнах да се облече и сресах и вързах косата ѝ. Оставих я в стаята ѝ докато и аз се облека. Когато влязох в нашата стая Рийд вепе беше облечен с черни дънки и бяла тениска.-Оливия ще бъде там след час.
-Добре,само да се облека и можем да тръгваме.
-Докато се онличаш ще поговоря с Ава.
-Мхм...
Облякох си черна рокля и бели кецове,сложих и лек грим и бях готова. Когато излязох от стаята чух смеха на Ава и Рийд и когато стигнах до стълбите видях,че той я гонеше. Слязох при тях точно на време за да хвана малката си принцеса преди да е паднала.
-Внимавай,съкровище.
-Добре,мамо.-изкиска се тя
-Мисля,че ще е добре да тръгваме.
-Да.-каза Рийд-Хайде.
Докато пътувахме Ава ми разказа за уговорката,ковто имат с Рийд,след като срещата с Оливия приключи да си вземем сладолед.
Когато стигнахме в парка се насочихме към малкото кафене,което изглеждаше много уютно и подходящо за тази среща. Седнахме на една от масите отвън,Рийд си поръча кафе,а ние с Ава бехме твърде нервни за каквото и да било затова не си поръчахме нищо.
-Тук е.- просто каза Рийд и аз се обърнах и видях Оливия и някакъв мъж,може би съпругът ѝ да се приближават към нас.
Поздравиха ни,когато стигнаха до масата ни и седнаха на отсрещтната страна на масата.
VOCÊ ESTÁ LENDO
To find love
RomanceТова е историята на Мия и Рийд. Мия, на 19 години, живее с най-добрия си приятел Алекс. Рийд, успешен бизнесмен, всяка жена иска да бъде с него, но съдбата го среща с Мия.