Рийд дойде да ме вземе от работа,беше взел и Ава от градина и тя си играеше на задната седалка.
- С какво си играеш,ангелче?
-Зайче!- възкликна Ава и ми показа очевидно новата си играчка,след което отново се заигра с него.
-Ново ли е?- погледнах към Рийд имайки предвид зайчето.
-Да,исках да ѝ се реванширам за това,че я оставих при нашите...-направи кратка пауза-не се беше случвало от много отдавна да я оставям и май се чувствах малко виновен.
-Разбирам.-хванах ръката му,а той преплете пръстите ни.
Пътувахме в тишина,но не беше онази неловка тишина, беше приятна и дори бих казала отпускаща.Когато се прибрахме се заехме с приготвянето на вечерята. Аз и Рийд готвехме,а Ава все още си играеше с новото си зайче.
❇❇❇
След вечеря с Рийд седнахме на дивана да гледаме нещо,а Ава си играеше с многото си играчки пръснати по пода. Рийд пусна телевизора и избра криминалния сериал,който гледахме всяка вечер. Поставих глава на рамото му,при което той ме прегърна.
-Реших,че искам да имаме още едно дете.- прошепнах след известно време,нарушавайки тишината
-Какво?
Погледнах към лицето на Рийд,той ме гледаше с някакъв сранен поглед,може би не ме е чул.
-Нищо.
-Това,което каза не беше нищо.-усмихна се широко-Благодаря ти...-прегърна ме силно-правиш ме най-щастливият мъж.
-Може да започнем с опитите още тази вечер.-изчервих се когато го казах.
-О, определено.-засмя се Рийд
Когато епизодът свърши Ава едва държеше очите си отворени,но твърдеше че не ѝ се спи все още. Толкова е сладка,когато прави така. Изкъпах я и с баща ѝ я сложихме в леглото,завихме я и я целунахме за лека нощ. Точно когато затворих вратата усетих телефона да вибрира в джоба ми.
-Извинявай.- погледнах към Рийд
-Ще съм в нашата стая.
-Добре.
Погледнах екрана на телефона,беше татко.
-Сигурна ли си за решението си?-беше първото което чух,без поздрав,без как си,направо на въпроса.
-Добър вечер,татко. Как си?
-Не увъртай Мия,просто ми кажи.
-Сигурна съм татко.
От отсрещната страна нямаше нито звук, помислих че е затворил или че връзката се е разпаднала,или нещо подобно и тъкмо когато щях да затворя чух гласа му.-Знаеш,че те подкрепям във всяко твое решение. Добре съм между дръгото. Ами ти как си? Как беше денят ти?
С татко си поговорихме,както не бяхме правили от много време,дори и мама се включи и това ме върна към спомените ми от детството,как всяка вечер сядахме пред телевизора и всеки разказваше за деня си.
-Лека нощ татко.
-Лека нощ,миличка и с майка ти очакваме скоро да ни съобщите радостната новина.
-Обичам ви.
-И ние те обичаме.
Приключих разговора и отидох в спалнята.
-Ще се изкъпя.- казах на Рийд
-Добре, ще погледна едни документи и идвам-беше се къпал и имаше само кърпа около кръста си
-Мхм-измрънках и влязох в банята.
Изкъпах се и излязох отидох в гардероба и си облякох една сатенена нощничка,която не покриваше много. Когато я видях в магазина преди седмица бях убедена,че Рийд много ще я хареса. От погледа,който ми отправи,когато се върнах в спалнята бях сигурна,че нощничката няма да остане още дълго на мен.
KAMU SEDANG MEMBACA
To find love
RomansaТова е историята на Мия и Рийд. Мия, на 19 години, живее с най-добрия си приятел Алекс. Рийд, успешен бизнесмен, всяка жена иска да бъде с него, но съдбата го среща с Мия.