Глава 12

2.3K 65 0
                                    


Когато се събудих на вън беше все още тъмно, погледнах будилника, който показваше 4.30. Отместих внимателно ръката на Рийд и станах от леглото. Слязох на долния етаж и отидох в кухнята, налях си сок и се загледах в тъмния пейзаж пред мен. Замислих се за всичко, което Рийд ми беше казал. Малко преди да заспя нещо започна да ме тревожи, ами ако това, което получава от мен в интимен план не му е достатъчно. Ако иска нещо различно, неща от които се е отказал заради мен. Бих ли могла да направя подобно нещо?

-Много си замислена, принцесо.- рой ме прегърна през кръста и целуна бузата ми- Какво има?

-Нищо.-излъгах- Слязох за сок.-повдигнах чашата в ръцете си.

-Добре тогава да се връщаме в леглото.

-Ти се качи, а аз ще дойда след мъничко.

--Ще се качим заедно мога да те изчакам.

-Изкам да остана сама за малко.

-Знам,че ме излъга когато коза,че няма нищо. Говори с мен. Ти си тази, която каза,че комуникацията е важна.

-Нека сега да отидем да си легнем и утре ще говорим

-Този номер няма да мине.

-Изморена съм- заобиколих го и тръгнах към стълбите.

Осетих погледа на Рийд. Той ме последва и точно когато щях да стъпя на първото стъпало хвана ръката ми,не каза нищо. Качихме се в спалнята и си легнахме отново.

Събуди ме звъненето на телефона на Рийд, той взе телефона си и просто затвори.

-Защо не отговори, може да е нещо важно?

-Защото искам да говоря с теб, а няма нищо по-важно от това сега.

-Да разбирам, че неси забравил за разговора ни от по-рано сутринта? - изправих се в седнало положение.

-Не, не съм забравил.

Не казах нищо просто седях и го гледах.

-Чакам.-погледна ме с онзи строг делови поглед.

-Добре.-въздъхнах и погледнах към  ръцете си събрани в скута ми- Мислех над думите ти от вчера и ами...може би няма да съм ти достатъчна, тоест това между нас, няма да ти бъде достатъчно.

-Мисля, че не те разбирам. За какво говориш?

- Ами...това, което ми каза вчера, мисля че няма да ти бъда достатъчна. Освен,ако...- не довърших, защото той ме прекъсна

- Ти си ми напълно достатъчна. Хайде да събудим Ава и да закупим.

Когато отидохме в стаята на Ава тя беше будна и си играеше. Слязохме долу и с Рийд се заехме да приготвим закуската.

Докато закусваме той каза че след трябва да съберем багажа си защото имал изненада за мен и Ава.

Докато събирах нещата на Ава се питах, къде ли ще ни заведе Рийд. Върнах се в нашата стая и видях Ава да седи на леглото и да гледа телевизия.

- Къде е татко? - попитах, а тя само ми посочи дрешника.

Отидох при него и започнах да събирам и свойте неща, като от време на време поглеждах към малкото ни момиченце. Въпреки моето настояване Рийд не ми каза къде ще ходим.

Докато пътувахме забелязах, че се насочваме към летището.

-Към летището ли отиваме?

-Да.

Когато стигнахме на се качихме на самолет заминаваш за Франция, не видях до кой точно град, но поне разбрах, че отиваме във Франция.

To find loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang