Когато приключихме с приготвянето на вечерята почистихме и отидохме да изкъпем и преоблечем. Оставихме я пред телевизора и ние се качихме да се и ние да се приготвим. Изкъпахме се заедно,като не пропуснахме възможмостта да поработим по въпроса за бъдещото ни дете.
❇❇❇
Точно в 18 часа на вратата се позвъни. Тримата отворихме заедно и семейството на Рийд влезе. Приключихме с подреждането на масата малко преди те да позвънят,за това когато влязоха се настанихме направо там.Рийд и баща му говореха за неща свързани с бизнеса им, а ние с майка му и сестра му,и понякога включващата се Ава обсъждахме модни тенденции и други теми,които не следях много. В един момент разговора се насочи към появата на Оливия в живота ни,мисля че Рийд им беше споменал за появата ѝ,тъй като майка му засегна тази тема,но не им беше казал нищо повече. Разказахме им за първата ѝ поява и за следващите, и за срещата ни с нея и съпругът ѝ тази сутрин. Те бяха меко казано изненадани от това, което чуха.
Когато приключихме с вечерята решихме да излезем на балкона защото времето е много приятно. Поговорихме още малко и около 21 часа те си тръгнаха.
Стана време Ава да си ляга затова се качихме горе,облече си пижамата и я завих,прочетох ѝ приказка и тя заспа. Върнах се в кухнята да заредя съдовете в миялната машина,а след това отидох да потърся Рийд в офиса му. Когато се върнах в кухнята след като приспаха Ава той не беше там, затова предположих,че е в офиса си,тъй като цял ден не беше вършил нищо свързано с работата му. Оказах се права той беше там и гледаше съсредоточено в екрана на лаптопа.
-Какво правиш?
-Тъкмо приключих с преглеждането на едни важни документи, които не успяха да прочета вчера и сега щях да дойда при теб.
-Ами аз мислех да си лягам,изтощена съм.
- Добре,ще дойда след малко.
Легнах си и почти бях заспала когато усетих,как Рийд легна зад мен.
-Ако не си изморена може да поработим върху това да направим приятелче на дъщеря ни.-притисна се в мен и усетих възбудата му.
Този мъж ме изумяваше,толкова пъти за един ден! От както му казах,че искам да имаме дете,при всяка удобна възможност той ме дръпваше на страни за да останем сами.
❇❇❇
Неделният ден беше прекрасен. За моя изненада отново се събудих късно, закусихме тримата и се разхождахме. Обядвахме навън. След това се прибрахме и прекарахме остатъка от деня играейки с Ава. Беше наистина хубав и отпускащ ден.
ESTÁS LEYENDO
To find love
RomanceТова е историята на Мия и Рийд. Мия, на 19 години, живее с най-добрия си приятел Алекс. Рийд, успешен бизнесмен, всяка жена иска да бъде с него, но съдбата го среща с Мия.