Глава 21

1.8K 59 0
                                    

Разговаряха с Ава или поне се опитваха защото те отговаряше само с "да" и "не",или изобщо не им отговаряше. Тъй като седеше между нас с Рийд беше хванала едната ми ръка и тази на баща си.

-Мамо,може ли да си тръгваме?-обърна се тя към мен. Погледнах към съпруга си,а той сякаш само чакаше да чуе това изречение.

-Да,само момент.- тръгна на някъде,може би да плати сметката

-Благодаря,че се съгласи на тази среща-обърна се Оливия към мен-знам,че тя никога не би ме приела мен за майка,когато има теб.

-Можете да я виждате винаги, когато пойскате.

Рийд се върна,сбогувахме се с Оливия и съпругът ѝ и тръгнахме към магазинчето за сладолед. Когато влязохме Ава веднага се насочи към витрините,а ние я последвахме. Докато чакахме тя ме погледна и ми се усмихна.

-Мамо,нали този път и ти ще си избереш сладолед?

-Да,дори вече съм го избрала.

-Йей.

Те двамата си избраха шоколадов,а аз си взех ягодов и решихме да се разходим малко из парка.

Преди да се приберем отидохме в един от ресторантите на Рийд за да обядваме. Прибрахме се вкъщи и Рийс качи спящата Ава в стаята ѝ,а аз отидох да почистя в кухнята тъй като нямах време да го направя преди да излезем. Докато подреждах съдомиялната усетих Рийд да се притиска в мен. Обви ръце около кръста ми и ме изправи,обърна ме и ме целуна силно. Изстенах и той ме вдигна поставяйки ме да седна на ръба на плота. Започна да се търка в мен,отдели се от мен само колкото да свали бикините ми и свойте панталони и боксерките си. Започна с бовно и нежно темпо, но колкото повече се доближавахме до върха толкова повече ускоряваше тласъците си. След като и двамата изпитахме така очаквааното удоволствие,стояхме прегърнати още няколко секунди,докато дишането ни се нормализира. Целуна ме и се отдели от мен облякохме отново съблечените дрехи и той ме прегърна.

-Родителите ми икат днес да дойдат на вечеря,казах че ще те попитам дали си съгласна.

-Разбира се,че съм съгласна.

-Добре, ще се обадя да им кажа.

-Мхм,може ли след това да обсъдим,какво да приготвя?

-Разбира се.

Той говори с родителите си,след което обсъдихме какво ще приготвя и той отиде да напазарува. Когато се прибра разопаковахме покупките и се заехме с приготвянето на вечерята. Харесва ми да готвим заедно,смеем се и Рийд понякога си открадва по някоя целувка. Около 15 часа Ава слезе в кухнята с все още сънливо изражение и баща ѝ я настани на един от столовете. С нея приготвянето на вечерята стана още по-забавно.

To find loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang