Глава 6

2.7K 85 0
                                    

Вече бях на работа. Това беше трудно извоювано право, но Рийд най-накрая се съгласи,след като приех условията му той да ме закара и да ме прибере от работа.

След като отсъствах се беше натрупало доста работа. Около 14 часа някой почука на вратата на офиса ми.

-Влез-казах забила поглед в екрана на лаптопа си.

-Здравей,принцесо-каза Рийд с широка усмивка.

-Какво правиш тук?Нали...-не довърших ,тъй като той ме целуна-Нали щяхме да се видим след работа.

-Тъй като вчера не проверих графика си за днес не знаех, че имам среща с господин Лукас днес.-обясни ми все още прегръщайки ме. Хатесваше ми да ме прегръща чувствах се на сигурно място.

-Ами тогава отивай на срещата си.-заявих усмихната

-Госпожо Картър гоните ли ме?-попита развеселено

-Да господин Картър,тъй като имам много работа.

-Щом така трябва.-беше малко разочарован стори ми се-След като те взема от работа ще вземем Ава от децата градина и след това ще отидем да изпратим родителите ти. Скоро трябва да приключат с преместването на нещата ѝ в нашия апартамент.

-Добре-радвах се,че Ава ще живее с нас

-Добре,тръгвам-целуна ме по челото но не ме пусна- Обичам те.

-И аз теб.-отвърнах.

Той ме пуска и излезе от офиса ми. Върнах се към работата си, но усмивката не слезе от лицето ми. На съвещанието което имахме в 15 часът беше доста заплетено положението, но това не попречи на усмивката ми. Всеки път щом помислех за Рийд винаги се усмихвах.

-Мия,какво мислиш за новата книга?-измъкна ме от мислите ми господин Лукас

-Мисля,че ще бъде доста търсена книга. Тя е завладяваща и те държи в напрежение до края, като цяло неща, които се харесват.

-Добре, ще я включим в следващия издателски план.

Срещата приключи и аз отново се върнах в офиса си. За мен това беше една продуктивна среща и бях доволна, че ще издадът тази книга.

To find loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora