Беше хубаво да седим така, чувствах се уютно, на сигурно място. Харесва ми тази близост, макар че бях леко смутена, но пък той вече ме беше виждал така.
Внезапно в ума ми нахлу мисъл, за която бях забравила. Мисля,че това ще съсипе прекрасния ни момент но трябваше да говорим за това.-Трябва да поговорим за сутринта. Харесва ми спокойствието сега, но трябва да го обсъдим.
-Добре. Знам,че постъпих глупаво, но исках повече време с теб и Ава.
-Разбирам. Мисля, че откровената комуникация е в основата на една връзка.- обърнах леко глава за да го погледна, изглеждаше притеснен-Какво има?
-Има неща, който не знаеш за мен?
-Какво например?-обърнах се напълно към него
-Малко след като се запознахле, ме попита защо съм се съгласил толкова лесно- пое дълбоко въздух- Проучих те. Искам да кажа, имам хора в компанията които правят проучвания за хора с които мисля да работя. Проучването беше доста подродно, от това което прочетох в него разбрах, че си добър човек. А когато се запознахме почувствах нещо, ти беше различна от другите.
Еха, това беше много информация, която не очаквах. Отдръпнах се в другия край на ваната. Имах нужда от няколко секунди за да осмисля всичко.
Проучил ме е. Добре мисля че мога да го преживея.-Има ли нещо друго, което трябва да знам?-попитах и го погледнах в очите.
-Да, но нека да се облечем и да го обсъдим.
- Толкова е сериозно значи-казах повече на себе си отколкото на него,това наистина ме притесни.
Без да се замисля изкочих от ваната увих кърпа около тялото си и излязох от банята. Отидох в дрешника и си облякох пижамата след това когато излязох реших да се обадя на мама, беше ми звъняла по-рано днес но нямах възможност да ѝ отговоря. Излязох на балкона докато чаках тя да отговори. Очевидно това, което Рийд щеше да ми каже беше много сериозно и просто имах нужда да чуя гласа на мама. Най-накрая тя вдигна, тъкмо си мислех да затворя.
- Как си,миличка? Всичко наред ли е? Защо не ми отговори по-рано?
-По-бавно, мамо. Добре съм. Да всичко е супер и не ти отговорих защото бях заета. Как сте вие с татко? Какво правите?
-Добре сме, след малко ще ходим на една бизнес вечеря. С баща ти се притеснихме когато не отговори след като и той ти звъня, но след като казваш, че всичко е наред.
Обърнах се и видях Рийд, който стоеше в средата на стаята и се взираше в мен. Отново беше само с долнище на пижама, което откриваше гледка към перфектно оформеното му тяло, но сега не беше време за такива мисли може би по-късно, зависи колко лошо ще бъде това, което ще ми каже.
-Има ли нещо друго, за което искаш да говорим,мамо?
-Не, миличка обичаме те.
-И аз вас.
Затворух и влязох вътре. Оставих телефона на нощното щафче от моята страна на леглото и погледнах Рийд колко ли ужасно нещо щеще да ми каже. Няколко пъти поех дълбоко въздух.
-Е, ще говорим ли?
-Да, принцесо седни и ще поговорим.
Седнах на леглото,а той седна до мен. Не знаех какво ще ми каже, но толкова обичах него и Ава. Вече не мога да си педставя живота без тях, а сме заедно от толкова скоро.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To find love
RomantizmТова е историята на Мия и Рийд. Мия, на 19 години, живее с най-добрия си приятел Алекс. Рийд, успешен бизнесмен, всяка жена иска да бъде с него, но съдбата го среща с Мия.