Глава 19

1.9K 61 0
                                    

Приближих се до леглото и застабах пред него. Усмихна ми се и повдигна края на нощничката ми,като лениво галеше бедрото ми. Усмихнах се свенливо и седнах в скута му.

-Много ми харесва пижамката ти. Много си секси в нея.

-Благодаря.-погледнах го изчервявайки се

-Толкива си сладка,когато се изчервяваш така

Вместо да кажа нещо аз слях устнитени, Рийд не се поколеба и за миг,и веднага задълбочи целувката ни. Изправи се след което ме остави да стъпя само колкото да свали нощницата ми,вдигна ме и ме положи в средата на леглото. Настани се над мен и започна да прокарва пътепка от целувки от устните ми през гърдите,като отдели специално внимание на всяка и достигна между бедрата ми. Стенах и се гърчех под него,докато той продължаваше да ме възбужда с езика си. Отдръпна се от мен за да свали дрехите си,при което изтенах недоволно но само секунда по-късно отново се настани над мен и усетих члена му на входа на тялото си.

-Нетърпелива си.-усмихна се Рийд

Повдигнах вежда,а той се засмя,целуна ме и силно се тласна в мен. Започна снежен и бавен ритъм,като постепенно го усили. Почти бях стигнала върха,когато той спря. Днес очевидно искаше да ме дразни. Извих таза си,а Рийд изсумтя направи няколко силни тласъка,при което и двамата достигнахме върха. Излезе от мен и легна до мен прегръщайки ме,поставих глава на рамуто му.

-Невероятно е да те усещам кожа до кожа.

-Мхм...

-Надявам се да не си изморена,защото мисля да те държа будна още дълго време.

-О,така ли?

-Определено.

Така и направи,дарявайки ми още три невероятни оргазма.

❇❇❇

Когато се събудих бях сама в леглото,погледнах будилника който показва 9.45,никога не съм спала до толкова късно. Изправих се в седнало положение и видях тениската на Рийд и бельото ми от снощи,облякох ги и слязох долу. Точно щях да заобиколя малката стената до стълбите, която беше нещо като преграда между кухнята и всекидневната и да вляза в кухнята,когато се сблъсках с твърдото тяло на съпруга си и залитнах назад.

-Хванах те.-обви ръце около тялото ми и се усмихна. Изправи ме и ме целуна.

-Добро утро.

-Добро утро и на теб,принцесо.

-Къде е Ава?

-Чака да те повикам за закуска.

-О,ами да не я караме да чака повече.

Докато закусвахме Рийд постоянно ми хвърляше някакви странни погледи.

-Защо ме гледаш така?

-Малко по-рано говорих с Оливия.
Погледнах към дъщеря ни,но тя явно несе интересуваше от разговора и гледаше към телевизора в хола.

-За какво говорихте?

-Иска да се срещне с Ава...днес.

-Къде?

-Каза аз да избера къде. Мисля да ѝ кажа да дойде в близкия парк,Ава обича да ходи там.

-Добре.

-Не знам какво да ѝ кажа.

-На кого?

-На Ава.- когато този път чу името си тя се обърна към нас.

-Може ли да отида да гледам филмчето?-попита вече готова да скочи от столчето си за хранене

-Да.-казахме двамата с Рийд едновременно.

Тя скочи от мястото си и изтича във всекидневната.

-Мисля,че тябва да ѝ кажем истината...-направих кратка пауза-...че ще се срещне с майка си.

To find loveWhere stories live. Discover now