Глава 3

3.1K 94 3
                                    


Когато влязох в ресторанта и го видях си поех дълбоко въздух сякаш за да придобият повече сила и отидох при него.

-Мия,ти дойде.-беше учуден-Седни-каза издърпвайки стола ми.

-Щеше да бъде грубо да не дойда,особено след вчера.-казах неуверено-Моля предай извиненията ми на родителите си.

-Щеше им предам,но не се притеснявай те те разбират напълно.

-Е,нека да разговаряме по същество-казах изпъвайки рамене.

-Добре...- имах чувството че ще каже още нещо но не довърши тъй като беше прекъснат от сервитьора.

Рийд поръча и за двама ни и ми разказа всичко. Как баща му предложил да сключи бизнес сделка с родителите ми,ако аз се омъжа за Рийд или щял да прекрати партньорството им ако откажа.
Можех да откажа но това най вероятно щеше да съсипе бизнеса на родителите ми,което беше ужасно. След като Рийд приключи с разказа си на масата се настани гробна тишина.

-Моля те кажи нещо,тъй като мълчанието ти ме убива.

-Аз...нямам представа какво да кажа,това е важно за родителите ми и трябва аз да взема това решение.-имах чувството,че ще припадна-Мисля да си тръгвам,ако нямаш нищо против.

-Мога да те закарам,ако не си с колата си.

-Не,не съм но ще се обадя на приятел,да ме вземе.

-Аз ще те закарам.-заяви.

Плати сметката и ме поведе към колата си въпреки възраженията ми.

В крайна сметка той ме закара до вкъщи ,през целия път никой не каза нищо. Когато спря пред сградата в която живеех,той хвана ръката ми,което ме накара да го погледна.

-Ако все пак приемеш ще се радвам.

-Трябва ми време да осмисля всичко това.-тогава се замислих за въпрос на който искам да науча отговора-На колко години си?

-На 33. Това проблем ли е?

-Не просто исках да знам. А защо си се съгласил толкова лесно, ние дори не се познаваме?

- Не съм се замислял, просто си различна.

- Аха....- отговорих гледайки го смутено- Лека нощ, Рийд.

- Лека нощ, Мия.

Когато влязох в апартамента видях Алекс и Анна заспали пред телевизора,затова бях максимално тиха. Исках до говоря с Алекс,но това можеше да почака. Когато си легнах не можех да спра да мисля за тези 2 дни.

To find loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang