Глава 8

2.6K 85 1
                                    

На следващата сутрин се събудих от малки ръчички галещи лицето ми. Когато отворих очи,видях Ава да се усмихва.

-Добро утро,ангелче.-казах целувайки нослето ѝ. Тя се изкикоти. Толкова е сладка.

-Добро утро,мамо.-каза и след това целуна бузата ми.
Обърнах се за да видя дали Рийд още спи,но него го нямаше. Погледнах будилника на нощното му шкафче и установих,че часът е 7 и 30. Обърнах се отново към Ава.

-Искаш ли да потърсим татко?

-Да.

Отидох до банята и след като се върнах хванах Ава за ръка и тръгнахме да търсим Рийд. Открихме го в кухнята,приготвяше закуска.
Не знаех  че готви,макар че хладилникът му беше пълен с храна. Предполагах че домашната помощница на родителите му която идваше да почиства 2-3 пъти седмично приготвя храната.

Когато Ава го видя изпищя радостно,издърпа ръката си от моята и се втурна към баща си.

-Тати-каза прегръщайки го,а Рийд я вдигна и прегърна силно. След което погледна към мен и ми се усмихна. Отидох до него и го прегърнах,а той ме прегърна и ме целуна. Когато се отделихме бях червена като домат,погледнах към Ава,която се беше обърнала на другата страна и гледаше през прозореца.

-Добро утро, принцесо.

-Добро утро. Какво приготвяш?

-Бекон и яйца.

-Звучи вкусно.

Рий постави Ава на столчето ѝ за хранене,което беше до кухненския остров.

-Искаш ли сок, сладкишче-попита я той

-Да.

-Добре.

-Аз ще налея-казах и отидох до хладилника за да извадя каната със сок. Налях на Ава и ѝ дадох чашата ѝ. -Искаш ли?-попитах Рийд

-Не принцесо.

-Добре.-налях за себе си и прибрах сока.

След закуска докато аз почиствах кухнята Рийд и Ава си играеха в хола. Когато поставях последните съдове в миалната машина две големи ръце се обвиха около кръста ми.

-Днес не си на работа.-прошепна в ухото ми

-Напротив, на работа съм.

-Не, не си. Говорих с Лукас и му казах, че днес няма да ходиш.

-Какво?-бях шокирана и много ядосана, отдръпнах се от него-Не може да правиш това, наистина имам много работа.

-Работата ще почака, днес ще прекараш деня си с мен и Ава.

-Утре е Събота,ще прекараме уикенда заедно,а днес отивам на работа.

-Утре ще ви заведа на много красиво място, а днес ще правим нещо друго.

-Зоопарк-изпищя радостно Ава, която не забелязахме кога е дошла при нас в кухнята.

-Да, ще ходим в зоопарка.-заяви Рийд и я вдигна-Но мама май няма да дойде с нас.-каза обръщайки се към нея

-Защо?-Ава изглежда се натъжи,не можех да я гледам тъжна

-Татко се шегува, сладкишче- преближих се и я взех от баща ѝ- ще отидем и тримата в зоопарка- тя ме погледна и щастливи искри отново се появиха в очите ѝ-ще си купим и сладолед-довърших усмихвайки се широко

-Еха- просто отвърна тя. Пуснах я и тя изтича към хола

-Разговорът ни не е приключил.-казах на Рийд, след което излязох от кухнята и се качих в спалнята.

Часът беше 8 и 20 все още имах време да се приготвя за работа, но обещах на Ава. Фактът, че Рийд беше планирал всичко и не ми беше казал ме влудяваше. Обляко се и слязох долу.

-Хайде да изберем какво ще облечеш днес, принцесо.- казах на Ава, която си играеше.

-Добре.

-Аз трябва да се обадя и след това и аз ще се приготвя.-каза ми Рийд

-Аха.

Хвана Ава за ръка и се качихме в стаята ѝ за да изберем дрехи.

To find loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora