🔱GİRİŞ🔱

208 35 21
                                    

Ruhundaki yaraları bedeninde saklayan herkese. 🌠

↪➡ Geçmişiniz bir an bile yakanızdan düşmeyip,  geceleri hıçkırık olup boğazınıza yerleşiyorsa,  gecelere akıttığınız gözyaşı toprağın üzerinde kayboluyorsa,  ve siz buna rağmen gülüp attığınız adımlardan vazgeçmiyorsanız,  bu kitap sizin için.❣💎

Vücudundan sıçrayan kanları parmaklarımla okşadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vücudundan sıçrayan kanları parmaklarımla okşadım. "Ali'm!" Haykırdım. Attığım çığlıklar geceye karıştı. Uyan Ali'm uyan. Uyanmaz oldun. "Ali'm aç gözlerini!" Kucağımda tuttuğum kafasını bastırdım göğsüme. Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun. "Ali'm! Yardım edin! Kimse yok mu yardın edin!" çığlıklarım sessiz yalvarışlara dönerken parmaklarımı yüzünde gezdirdim. Kırmaya korkar halim,  acıyı iliklerinde yaşayan ruhum.

Gökyüzü kızıllaştı. Gecenin karanlık vaktinde bulutlar yer yüzüne birer birer aydınlıklarını gönderdi. "Ali'm bak kar yağıyor. Aç gözlerini bak. Seninle kar yağarken el ele tutuşacaktık daha Ali'm!"

Hareket etmedi. Bile bile yalvardım ona. Limanda etrafıma bakındım. İskeleden çıktım yan basa basa. Ne bir ses ne bir soluk. Sıkıca sarıldığım bedenin kan akan dudaklarına değdirdim dudaklarımı. Mağusa'ya vardım kan kusa kusa.

"Niye geldin peşimden. Niye aldılar seni benden Ali'm?" fısıltıdan öteye geçemeyen sesim inletti sokakları. Dalgalar daha hızlı vurdu sahile. Esen sert rüzgar bağırdı sıkıca sarıldığım bedene. Kaybettin.

"Ali!" dedim sinirlenerek. "Yardım edin." Göz yaşlarım karıştı topraklara. "Yemin ederim bu oyuna devam etmeyeceğim. Uyan Ali'm. Uyan!"

Hüzün, öfke,  şaşkınlık. Vazgeç deseler bir yolunu bulurdum da kabullen dedikleri zaman elim kolum bağlı oturuyordum. "

"Bir kere kaybettim zaten!" Babam. "Ali'mden ne istediniz?!" boş sokaklaraydı sitemim. Sesi hırçın dalgalara. Sert esen rüzgara. Belki de bana bu kaderi veren Tanrı'ya.

🔼⏫🔼⏫🔼⏫🔼⏫

Her yeni kitabımın,  kafamda dönen tilkilerin kelimeleri olduğuna inanan dostlarıma. Her sonun bir başlangıç,  her başlangıcın bir acı olduğunu düşünen tanımadıklarıma.

Sizleri seviyorum.

GRİNİN KATİLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin