Kapitola 4

1.3K 55 2
                                    

Společně dojdeme k jezeru, kde se shromáždila většina našeho oddílu. Tannera nikde nevidím, a když zjistím, že chybí i June, mám po náladě. S Lilou se připojíme ke klukům, kteří o něčem živě diskutují a smějí se.

„Kde je Tanner?" zeptám se jen tak mimochodem.

Cole kývne hlavou někam za mě, proto se otočím a poklesne mi srdce. Tanner s June stojí u stromu, a zatímco si povídají, nejde si nevšimnout, jak se k němu tiskne.

„Ten neztrácí čas," uchechtne se Mac.

Spíš ona neztrácí čas. Tanner bere to, co se mu nabízí. Povzdychnu si a odvrátím se od nich. Naštěstí nás Jess všechny svolá, abychom se posadili do jednoho velkého kruhu a vzájemně se představili. Tanner si sedne automaticky vedle mě, ale z druhé strany se k němu vetře June.

„Já začnu. Jsem Jess, je mi dvacet tři a studuju tělovýchovu." Mávne na Abigail sedící vedle něj, aby se také představila a řekla o sobě pár vět. Je opravdu hodně nesmělá, proto se v Jessových očích objeví úleva, jakmile ze sebe vydoluje jméno a věk. Dál jí už netrápí a přesune se k dalšímu. Postupně dojde řada na všechny, a než skončíme, uběhne dobrá hodina. Napomohla tomu taky skutečnost, že když se představovala June, z patra ze sebe vytáhla kompletní životopis. Jess ji musel utnout, jinak bych se dozvěděla i číslo bot a její nejoblíbenější barvu.

„Dobře, lidi. Viděl bych to takhle. Protože jsme si zabrali místo u jezera, můžeme se jít vykoupat nebo se rozdělit do družstev a zahrát nějaké míčové hry. Táborové body se budou sbírat až od zítra."

„Táborové body?" zajímá se Parker.

„Zítra vám to vysvětlí u snídaně Kraig, ale budiž. Po celou dobu každý oddíl za společnou hru nebo soutěž získává body na základě umístění. Vítězné družstvo získá pět bodů. Ti, co se umístí na druhém místě čtyři body, tři body jsou pro třetí místo a tak dále. Na konci tábora se body sečtou a oddíl s nejvyšším skórem vyhrává. Takže se snažte, protože jsem ještě nikdy neprohrál," zasměje se.

Tanner se ke mně nakloní a zašeptá: „Neboj, budu se snažit za nás oba."

Mám sto chutí ho praštit. Ví, jak jsem na tom se sporty, ale to ještě neznamená, že si ze mě musí utahovat. Když zahlédne můj výraz, rozchechtá se.

Nakonec se domluvíme na kompromisu. Kluci si s Jessem jdou zahrát kopanou a holky stráví čas u vody. Vrátíme se do chatek, abychom se převlékly do plavek a vzaly s sebou osušky a připojíme se k Tracy, která už sedí pod stromem na břehu jezera.

Roztáhnu si ručník kousek od ní, abych byla částečně ve stínu, a pro jistotu se namažu ochranným faktorem.

„Chceš natřít záda?" Povyskočím, když za sebou uslyším Tannerův hlas.

„Jasně." Aniž bych se otočila, podám mu opalovací krém a spokojeně se uvelebím na břiše.

Na pokožce ucítím jemné pravidelné pohyby dlaní, kterými mi vmasíruje mléko do kůže. Zavřu oči a užívám si jeho dotek, když zaslechnu: „Mohl bys mi taky namazat záda?"

Nejradši bych na ni ten krém hodila, ale nasadím si sluneční brýle a tvářím se, že mi je ukradený, koho a kde bude Tanner mazat.

„Musíš počkat, mám jen dvě ruce," oznámí a já se v duchu usměju.

Dopálená June vstane a odkráčí do vody. Úsměv mi povadne hned, jakmile je Tanner hotový, protože vstane z mé osušky a vběhne do jezera. Doplave k June, která se nejdříve tváří uraženě, ale po chvíli s ním už zase koketuje. Blbnou spolu alespoň patnáct minut, než ho odvolá Mac, aby vystřídal hráče na hřišti. June spokojeně vyjde na břeh a položí se na svůj ručník. To, že je nenamazaná, vůbec neřeší.

Léto s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat