Kapitola 10

1.2K 51 0
                                    

„Nedívej se za sebe."

„Proč?" ohlédnu se a pohled mi padne na Tannera s June, kteří jdou společně k jezeru, kam si nás nechal zavolat Kraig hned po snídani. Nejde si nevšimnout, jak se k němu tiskne a určitě nepřehlédnu ani Tannerovu ruku položenou kolem jejích ramen.

„Co to má být? To spolu chodí?"

„Nevím, Lilo, a je mi to jedno."

Zamračí se na mě. „To ti fakt nevěřím."

„Hm," trhnu rameny, zatímco dál sleduju dvojici, která se k nám pomalu blíží. Tanner si mě všimne, ale tváří se netečně.

„Ahoj holky," zašveholí June a zářivě se na nás usměje. Ohlédnu se za sebe, jestli tam náhodou nestojí Marrisa s Virgií. Oh, skutečně mluví na nás.

„Ahoj," zamumlám.

„Ahoj, vy dva." Lila významně těká pohledem z jednoho na druhého.

Tanner zabručí pozdrav, nechá nás tam a odejde za kluky, kteří společně s Jessem o něčem diskutují. Je mezi nimi i Adam. Sem tam na mě koukne, a když mě přistihne, usměje se. Od rána přemýšlím, jestli jsem mu včera neměla dát najevo, že se chci nechat políbit, přestože jsem po tom v tom okamžiku netoužila. A právě to je možná můj problém. Musím dostat Tannera z hlavy, takže líbání s někým jiným by bylo na místě, aby si i moje tělo uvědomilo, že Tanner není jediný kluk, ze kterého se mi rozklepají kolena. Přesvědčit srdce bude složitější, ale tím se budu zabývat, až ta situace nastane.

„Klíče!" zvolá Kraig a vyžádá si tím naši pozornost. „Při dnešní hře budete hledat klíče k pokladům. Ano, správně. Hledat budete už v oddílech, takže ke dvěma truhlám logicky potřebujete dva klíče. První je schovaný na docela vzdáleném místě."

Hledání prvního klíče nám zabere celé dopoledne. Dostaneme mapu a celý oddíl se vydá na výšlap. Jestli ještě jednou uslyším od Jesse slovo „procházka", hodím po něm kompas, který mi po cestě vrazil do ruky, abych udávala směr. Naštěstí terén není nijak složitý, takže k místu, kde bychom měli najít klíč, dorazíme asi za dvě hodiny.

Jdeme s Lilou vepředu a za celu dobu se ani jednou neotočím, protože jsem si vědoma toho, že Tanner s June se drží jen kousek za mnou. Z jejího neustálého chichotání a pisklavého smíchu mě začíná bolet hlava.

„Teď bychom měli jít na severovýchod," řekne mi Adam, který jde vedle mě. Jako kapitán vítězného družstva dostal na starost mapu, a když jsem na začátku cesty žertovala, že jsem jeho pravá ruka, protože mám kompas, zaslechla jsem Tannera odfrknout. Nechci být vztahovačná, ale čím déle nad tím uvažuju, tím víc jsem přesvědčená o tom, že se mi tímto chtěl pomstít. Ví, že June nemám ráda a schválně si s ní začal, protože jsem se odmítla podrobit jeho požadavku, abych se Adamovi vyhýbala. Zní to hodně bizarně, ale nic jiného mě nenapadá.

Zkontroluju kompas, mírně zatočím a vedu naši početnou skupinu podle instrukcí.

„Určitě víš, Fay, kam nás vláčíš?" zavolá na mě zezadu Mac.

Pokrčím rameny, a aniž bych se otočila, odpovím: „Popravdě nemám tušení."

Kluci se zasmějí, ale June protestuje: „Neměl by to mít teda na starosti někdo, kdo s tím umí?"

Tracy se na ni ohlédne. „Vím, kde je klíč ukrytý a jdeme správně."

Tanner se zarazí. „Když to víte, proč už dávno nejsme na místě a neoslavujeme výhru?"

Léto s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat