[Sınav Değerlendirmesi]

839 71 0
                                    

Gözleri şaşkınlıkla açılmış vokal hocası izin alarak konuşmaya başladı.

"Başkanım, bu kız dün yaptığımız pratiklerde berbattı. Kendini bir gecede bu kadar geliştirmiş olması gerçekten inanılmaz!"

Başkan Lee ellerini birleştirdi ve kafasını önce aşağı indirip biraz düşündü ardından tekrar tam karşısındaki monitöre kaldırdı. Dami Mada bu performansıyla büyük ihtimal F olurdu ancak hocanın söylediği şey ilgisini çekmişti. Bir gecede nasıl bu kadar gelişilebilir ki?

Yaptığı bir el hareketiyle vokal hocası devam etti. "Dün yaptığımız vokal pratiğinde yüksek notayı bırakın orta notalarda bile sesi titremiş, detone olmuştu. Rap kısmı deseniz berbattı. Bu performanssa çok temiz. Her ne kadar rap hala kötü olsada." Korece hocası araya girdi.

"Ayrıca Korecesi de gelişmiş gibi görünüyor. Yani en azından aksanı ilerlemiş." Dans hocası girdi.

"Dün karaografide iyiydi. Şimdiyse mükemmel. Nadi'nin iyi bir dansçı olduğunu biliyordum zaten."

Hocalar sustuktan sonra ortamı rahatsız edici bir sessizlik sarmıştı. Nadi bir gecede çok gelişmişti ve F grubunu kesinlikle hak etmiyordu! Başkan Lee önünde duran kızın CV'sini bilmem kaçıncı kez okuyordu. Eline yanında bulunan damgalardan birini aldı ve sertçe kağıda bastırdı.

"Sıradaki."

Sonraki kişi Selin Gündüz. Korece ismiyle Park Sun-Hee. Vokal hocası kesinlikle bu kızdan umutluydu. Bu kız ve ismi neydi, evet Yoo Rachel. Bu iki kız kesinlikle sahnede olmak için doğmuştu. Sun-Hee'nin vokali mükemmeldi ve rapi hiç fena sayılmazdı ama dans konusunda daha gitmesi gereken çok yol vardı. Bir grubun ana vokali olacak potansiyel onda yatıyordu. Rachel ise tam bir dansçıydı aslında ama orta notalarda da en az Sun-hee'nin yüksek notalarda olduğu kadar başarılıydı ve sesi çok softtu. İnsana huzur veriyordu, bu sıralarsa böyle sesler çok tutuluyordu. Dans konusunda gerçekten oldukça iyiydi. Kesinlikle bir grubun lider dansçısı olabilirdi. Rap yapamıyordu ama kimse mükemmel değildir.

Sun-Hee performansa başlamadan önce gergin olduğu gözler önündeydi. Başlangıç pozisyonunu aldığında bile endişesi yüzünden okunuyordu. Kafası aşağı eğdiğinde nefes alış verişlerini düzenlemeye çalıştığı belliydi. Omuzlarının iniş kalkış medafesinin çok olması büyük büyük nefesleri ciğerlerine yolladığının bir kanıtıydı. Şarkı başladı ve kız kafasını kaldırdı. Bu görüntüye başkan dahil herkes şaşırdıklarını ve etkilendiklerini belli eden sesler çıkarmışlardı. Kızın az önceki gerginliğinin izi yoktu suratında. Tam anlamıyla şarkıyla uyuşmuş durumdaydı. Parlak gülümsemesi şarkının havasını tam yansıtıyordu. Kameraya bakışı deneyimli bir idölü hatırlatıyordu.

Dans etmeye ve şarkı söylemeye başladığında ilk başta her şey iyiydi. Mükemmel vokalini konuşturuyordu ve dansı da fena sayılamazdı. En azından hareketleri doğru bir şekilde yapıyordu. Fiziğinden dolayı olsa gerek, dans üzerine pek yakışmamıştı. Belkide bu konsepte uygun biri değildi.

Başkan Lee kızı performansa başladığı ilk anda tanımıştı. Seçmeler için attığı performansı unutmak imkansızdı onun için. Kızın potansiyeli vardı. Hem de her şeyi yapabilecek potansiyeli. Bu kızla ilgili içinde iyi hisler vardı. Aklındaysa fikirler, ama bir kişi daha lazımdı. Beş  farklı kalp gerekiyordu.

Yüksek notaya çıktığı sıra ayakları dolanmıştı ve tökezlemişti ama yüz ifadesinde hiçbir değişiklik yoktu. Bir profesyonel gibi davranıyordu. Sahneye çıkan idollerine de aynı şeyi tembihlerlerdi hep. Hata yapsanız bile çaktırmayın.

Performansın devamında rap kısmını iyi bir şekilde yaparken iki kez daha dansta hata yaptı. Bitirip duruşunu aldığında da yüzünde bir değişiklik olmadı ama dikleşip tamamen bitirdiğinde yüzü asıldı. Kısaca teşekkür etti ve gitti.

Başkan diğerlerine söz hakkı tanımadan damgayı aldı ve bastırdı. Herkes şaşkındı ama ses çıkaramıyorlardı. Vokal hocası memnuniyetle gülümsedi. En azından, diye düşündü. En azından hala şansı var.

Sonraki kişi Yoo Rachel'di. Rap hariç her şey tam olması gerektiği gibiydi. Başkan Lee'nin kafasındaki tilkiler hareke geçmişti bile. Hızlı bir şekilde yaptığı beyin fırtınası hoşuna gitmişti. Elinde beş farklı cevher vardı ve potansiyellerinin birlikte daha fazla klacağına inanıyordu. Şimdi sadece üç ayın dolması ve gerçek bir stajer olmaları gerekiyordu.

(Bu da böyle bir bölümdü işte. Şurda, solda minik bir yıldız var :) yorum yapın millet. Varlığınızı belli edin lütfen.

♡ Sizce Başkan Lee'nin planı ne olabilir?)

For A Dream || Can I Be An Idol?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin