𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 𝙄𝙑

396 39 0
                                    

Taehyung mergea cu viteză pe holurile palatului, având un singur gând în cap. După o noapte întreagă de vânătoare, voia doar să-și vadă minunatul logodnic. Îi era dor de alinarea băiatului și dorința de a-l ține iar în brațe era tot mai arzătoare.

Într-un final, ajunse în fața ușii brunetului. Zâmbește cald și își umezește buzele. Deodată, aude un sunet ce îi distrage brusc atenția. Simte că ceva nu e în regulă și își scoate colții la iveală, evitând camera și înaintează spre holul imens.

Ajunge la o curbă și se oprește brusc, ciulind urechile și ascultând cu atenție.

-"Hai odată vampiroaică ciudată. Spune-mi unde o pot găsi." tună Jin și ridică fata de guler în sus.

-"D-dar, ți-am z-z-zis că n-nu pot." spuse vampiroaica blondă fixându-l cu privirea

-"Ești descendenta lui Hyuna. Credeai că sunt prost și nu voi știi? Ori îmi spui, ori scumpul tău iubit, Mingyu, o va încurca. Nu uita că mi-e dator" vampirul rânji în colțul gurii.

-"Nuu! Te rog, nu îi face asta. Îți voi spune, dar nu acum. Într-un loc mai ferit" spune blonda, Jennie, în timp ce ii pierea glasul.

-"Așa mai spun și eu." spune Jin, dându-i drumul. "Mâine ne întâlnim la aceeași oră și îmi vei spune totul." spuse scurt și se întoarce, mergând ușor pe hol.

Fata încuviință, cu lacrimi în ochi și își lua geanta de pe jos, scuturâd-o cu pălmile ei mici.

Taehyung auzise aproape tot și decide să meargă la JungKook.

" Trebuie să aflu ce vrea Jin defapt "își spune și bate ușor la ușa camerei.

____________

-"Taee" spune brunetul fericit și îi sare în brațe vampirului *

Acesta îl prinde zâmbind dulce și îi sărută buzele ușor.

-"Ce face prăjiturica mea?" spuse zâmbind larg și îl sărută scurt și des.

-"Te așteptam. Cum a fost la vânătoare?"

-"Ca de obicei. Tu ce ai făcut acasă?" spuse blondul și îi sărută fruntea.

-"M-am plictisit răuu fără tine"

Taehyung încuviință și continuă să-l sărute blând și tantru. Îi era dor de Kookie a lui.

- "Kook, trebuie să-ți mărturisesc faptul că am observat ceva ciudat la Jin. Este absent, distras, rece."

Jungkook ridică ușor din umeri și își așeză capul pe pieptul lui Tae sărutând ușor zona.

- "Nu știu, Tae. Crezi că încă e apropiat de Kai?"

-"Nu am mai auzit de Kai de mult timp puiule, nu cred că ei mai țin legătura"

-"Probabil e singuratic, are nevoie și el de cineva. Ar trebui să-l ajutăm?"

-"E adult, Kookie. Se descurcă și singur cu probleme personale" mârâie scurt Taehyung abordând o privire serioasă cât se joacă cu părul lui Jungkook printre degete.

____________________________

Între timp, la palatului întunecat al lordului morții, Jimin stătea pe tron privind în gol în timp ce se juca cu inelele sale. Avea să-l facă mândru pe tatăl său, Sehun. Acesta îl credea doar în biet pui de demon care nu era capabil de nimic. Avea să îi dovedească contrariul, aducând ceva care putea ucide orice vampir. Va scăpa definitiv de acel enervant Kim Taehyung și Kai.

- "Maiestatea Sa, aveți un vizitator!" se face auzita vocea unui mic slugarnic.

-"Cine mă deranjează?"

-"Este o doamnă, spune că vă cunoaște, Alteță"

-"Las-o să intre."

Jimin ridică privirea către ușa care se deschise. Un zâmbet diabolic. O prezență unică. Pe niște tocuri galante și o rochie mulata care ii scoteau formele în evidență, un lănțișor cu un simbol specific rasei ei superioare, o domnișoară cu părul brunet-castaniu căzut peste umeri și buzele pline, își face prezența. Face o mică plecăciune zâmbind subtil lăsându-și decolteul generos la iveală.

-"Lordul meu." spune aceasta plecând ușor capul în semn de respect pentru demon, apoi privi ațintit la imaginea din fața ei.

- "Tu trebuie să fii minunata și cunoscuta, Rose." Jimin se ridică de pe tronul său și îi prinde mâna frumoasei femei din fața sa, apoi o sărută tandru și o analizează din cap până în picioare.

-"Chiar eu, lordul meu. Am venit de peste mări, la porunca dumneavoastră" aceasta își dă părul mătăsos pe spate, astfel lăsându-și dezgoliti umerii.

- "Am auzit că ești cea mai puternica vrăjitoare din sabatul tău, Rose Lee. Am auzit că puterea ta e temătoare" șoptește acesta aplecandu-si capul scurt spre umărul gol al femeii, unde lasă un mic sărut fiind învăluit de puterea ce o emana aceasta.

-"Eu, domnul meu. Sunt capabila sa ucid vampirii, și chiar și un demon" spune aceasta privind spre gestul băiatului, apoi se retrage ușor punându-și o palmă pe pieptul lui ca să-l depărteze.

-"Știi bine câte îți pot oferi. Poți deveni una dintre soțiile mele, cea mai venerata de toți slujitorii mei, vei avea toată puterea de care ai nevoie, cu o condiție." spune tandru Jimin cât isi așează mâna pe talia ei. "Trebuie doar să ucizi toți vampirii din Regatul lui Kim Taehyung. Atunci totul va fi al tău"

-"Pot face asta, domnul meu. Aș fi onorata sa va fiu soție. Dar întâi trebuie să-mi salvez sora de acolo. E un vampir mic și prostuț, descendenta al unei femei vampir, Hyuna. Va fi singura lăsată în viață."

-"De acord, doamna mea. Împreună vom conduce lumea. Am un plan perfect pentru asta, cu puțin ajutor de la un prieten bun de al meu, Kai." demonul surâse, apoi o ia de mână pe Rose și o conduce făcându-i un tur al palatului și așteptând ca momentul sau de glorie sa se apropie cât mai rapid de ei.

Renaissance - A New Vampire | Volumul II Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum