-"Hoseok, ce se aude?" se auzi sunetul scos de Yoongi care îl avea peste el pe roșcat, care continua să îi atace gâtul cu sărutări fierbinți, fără a-i păsa de ce se întâmplă în jurul său.
-"Mh?" spuse acesta ușor ridicându-și privirea la micul blond care abia își abținea sunetele.
-"Se aude zgomot." șopti suav micuțul așezându-și palmele pe pieptul solid a lui Hoseok.
Roșcatul ascultă atent câteva secunde, folosindu-și puterea de vampir de a auzi la depărtare. Ochii săi deveniră brusc stana de piatra când auzi cele întâmplate, apoi sari ca ars de pe pat luându-și geaca de piele.
-"Ce se petrece?" spuse Yoongi agitat ridicându-se din pat și luându-și bluza pe el cât se uită la Hoseok.
- "E un atac Yoongi, au nevoie de ajutor. Haide, repede." se repezi acesta sa iasă în ajutorul tuturor, cu micul vârcolac pe urmele lui.
________________________
Scaune aruncate în toate părțile, perdele rupte și distruse, geamuri sparte. Țipete se aud în toată sala, unele de durere, altele de spaimă. Demonii nu se opriră din mușcat vampiri, Rose asigurându-se că îi ucide imediat pe loc. Apoi brusc, se opri.
- "Jimin." spuse ea punându-și o mână pe masă pentru sprijin și privind ușor către demon care se apropia de ea, privind o.
- "Ce s a întâmplat? Continuă. Trebuie să-l găsim pe Taehyung și să-l ucidem, acum!" țipă el exasperat privind vrăjitoarea.
-"Jennie, am pierdut sursa de putere de la ea. Ceva nu e în regulă. Dar am destulă putere cât să mai ucid câțiva vampiri." spuse ea făcând incatatii. Valuri de lumină roșie se măresc în mâinile sale, apoi ii pătrund rochia și mantia ridicând vrăjitoarea de la pământ. Ochii săi devin roșii, apoi negrii emanând orice sursă de putere, pentru a fi pe cont propriu. Toți priveau speriați pentru câteva momente, mai ales Jungkook care se ascundea bine în acel colt împreună cu Taehyung care abia își tinea ochii deschiși, nefiind conștient din cauza mușcăturii.
Hoseok sări rapid de pe scări, privind furios către vrăjitoarea care era acum ridicata de la sol, aruncând vrăji în toate sala, nimerind câțiva vampiri. Ochii lui deveniră roșii de la nervi și se apropia de vrăjitoare, apoi se repezi la câțiva demoni începând un adevărat război al luptei cu fiecare. Nervos, Yoongi se transforma imediat într-un vârcolac imens, alături de restul haitei sale, împreună cu Chanyeol. Blana sa portocalie lucea, iar ochii mari și galbeni inspirau doar furie. Începea să muște demonii, apoi se repezi la ei exact ca Hoseok, stand cot la cot cu el, conexiunea strânsă dintre ei fiind simțită foarte ușor de restul din jur.
-"DESTUL!" țipătul lui Jisoo se face auzit in sala imensa, atrăgând atenția lui Rose imediat.
-"Dragă soră, era și timpul să apari." spuse batjocoritor Rose care se opri câteva secunde, încă zburând în aer.
Jisoo doar strâmbă din nas, apoi cu o mișcare din mână, valuri albastre se repezira în toată sala, reușind să blocheze mișcările demonilor, să vindece câteva răni ale unor vârcolaci și ale unor vrăjitoare. Apoi, întinse ambele brațe către Rose.
- "S-a încheiat distracția pentru tine, încă sunt mai mult puternica." spuse Jisoo serioasa când privi magia sa albastra amestecata cu cea a lui Rose, făcând astfel doar lumini în toată sala, ambele încercând sa o doboare pe cealaltă.
Între timp, Jimin se apropie de Hoseok. Il privi din spate, apoi într-o fracțiune de secundă se apropia de gâtul său, unde îi mușcă brusc gâtul. Roșcatul scoase un țipăt ascuțit de durere, simțind clar veninul de demon cum se scurge în tot corpul său, apoi cade înfrânt pe jos. Yoongi își mari ochii, apoi, fiind încă în trupul de lup, se repezi cu toată furia sa către demon care nu se aștepta la lovitura lui. Ambii încep sa se lupte, demonul fiind șocat de puterea lupului și de curajul de care dădea dovada, luptându-se fix cu el, regele demonilor.
Pe holurile palatului, ajunseră imediat Jin și Jennie. Fata alerga într-una, încercând să găsească sala mare. Brusc, își simte brațul prins de un bărbat, aceasta întorcându-si capul către el din reflex.
-"Ce cauți aici?" spuse băiatul cu părul mov, surprins de prezența fetei aici.
Jennie tacu, doar plecându-si capul și păstrând tăcerea.
-"Eu am adus-o." spuse Jin făcându-și prezența pe hol. "Îmi pare rău Kai, te iubesc, dar nu ii pot trăda. Am adus o aici pe Jennie pentru a ma ajuta."
-"Cum ai îndrăznit sa te opui planului, Jin? Ar fi fost perfect! Am fi fost împreună!" spuse el nervos lovind cu pumnul în perete, fix lângă capul lui Jin.
-"Kai, sora mea plănuiește sa va ucidă. Îți jur, dacă ma ajuți, nu vei regreta." șopti fata vampir punându-și o mână pe brațul stâng.
Kai ofta, apoi îl privi pe Jin care se uita la el cu speranță, apoi ceda. Nu ii putea rezista.
-"Haideți după mine."
II conduse pe holuri, pana au ajuns în dreptul camerei unde se afla Lisa. Jennie alerga către patul ai, apoi încercă sa o trezească, pana când aceasta deschise ochii numaidecât.
-"Ce..Jennie? Ce cauți aici?" spuse ea trezita din transa, privind spre cei doi vampiri.
- "Nu am timp de explicații, trebuie sa o ajutam pe Jisoo, acum!" spuse ea speriată trăgând o de braț pe blonda confuză de situație, urmate imediat de cei doi vampiri gata sa le sara în ajutor.
Era un război aprig. Toți erau speriați, unii erau morți, alții pe moarte. Suspine veneau din toate părțile. Nu le venea sa creadă. Timp de peste 1000 de ani, vampirii, demonii, vrăjitoarele și vârcolacii trăiau în pace, fiecare în Regatul său. Nimeni nu știa de ce Jimin a luat aceasta hotărâre, nici măcar slujitorii lui de nădejde. Toti știau cât de orb este pentru putere, dar nimeni nu s-ar fi gândit că ar fi ajuns la un gest atât de extrem, încât sa se alieze cu o vrăjitoare, distrugând orice alta ființă care nu era demon. Oare vor mai trai regatele în armonie vreodată? Se vor mai putea înțelege toți, chiar dacă rămân fără rege, fără speranță?
CITEȘTI
Renaissance - A New Vampire | Volumul II
Paranormal"Trebuie să fugi, Jungkook!" se auzi un țipăt al cunoscutului său proaspăt soț. "Nu te voi părăsi niciodată, Kim Taehyung, mă auzi?" spune aceasta privind mușcătura de pe brațul său îngrijorat. Volumul II al cărții "Keep My Secret". Vor reuși Taeh...