-"Aish Jungkookie! Nu mai fugi de mine!" spuse V alergând după brunet prin pădurea deasa.
-"Nu ma voi opri!" spuse băiatul în timp ce alerga spre palat.
Alerga cât de rapid putea, avându-l în urma sa pe lord. Ajunse în sala de conferințe unde se aflau câțiva vampiri care discutau. Aceștia îl observa pe brunet, care sufla rapid.
-"Nu din nou." spuse unul dintre vampiri care stătea la o masa.
Nu peste mult timp, V se face văzut în încăpere.
-"Aici erai." spuse zâmbind pătrațos spre brunetului care râdea de el.
Îl lua în brate, nepasandu-i ca toate privirile sunt ațintite asupra lor. Îl săruta scurt. V se uita la băiat atent apoi își muta privirea spre Jin care zâmbea. Acesta face un mic gest cu capul în semn pozitiv. Taehyung simțea ca trăiește când era cu Jungkook. Îl iubea extrem de mult cum nu a făcut-o în ultimii 130 de ani. Nu a iubit niciodată atât de mult pe cineva. Jungkook îl privea confuz, mai apoi flutura o mana în fata lordului.
-"V? Ai pățit ceva?" spuse acesta încă atent la el.
-"A, nu. Jungkook, uite. Trebuie să-ți spun ceva."
Jungkook se întrista putin. Se gândea ca poate V nu-l mai iubea. Ii spunea pe nume doar când era ceva grav.
-"V.. Ce s-a întâmplat?"
-"Uite, Jungkook. Te iubesc foarte mult. Ești totul pentru mine și tu ma faci sa ma simt viu după atât de mult timp. Știu ca a trecut ceva timp de când ne cunoaștem și nu am apucat să-ți spun cât de mult te iubesc" V ii prinse mâinile între ale sale. Jungkook privea nedumerit.
Ceilalți vampiri priveau fericiți spre cei doi.
-"V, eu. Și eu te iubesc foarte mult. Dar de ce îmi spui asta fix acum?"
-"Jungkookie, eu..." lordul nu mai sta pe gânduri și scoase o cutiuță neagra de catifea din buzunar.
Brunetul îl privi șocat fără a mai spune ceva. Nu-și găsea cuvintele.
V ii lăsă mâinile și se pune în genunchi în fata brunetului și deschide cutia. Jungkook își duse mâinile la gura, nereușind sa scoata nici măcar un sunet.
Taehyung zâmbi scurt la reacția băiatului.
-"Jeon Jungkook! Te căsătorești cu mine?" spuse calm blondul.
-"Doamne V, da!!" reușește sa spună Jungkook.
Blondul ii așeza cu grija inelul frumos gradat cu aur. Se educa în picioare și îl săruta apăsat și lung pe băiat.
Toți vampirii din sala începuseră sa aplaude puternic. Jungkook se rușinaa gândindu-se ca a uitat complet de restul persoanelor din încăpere.
****
Ambii erau pe acoperișul palatului și priveau apusul soarelui.
-"Nu ma așteptam la asta, V." spuse brunetului jucându-se cu noul sau inel.
-"Am și eu unul." spuse blondul arătând spre mana sa, lăsând la iveala o verigheta.
-"Asta ne va lega pentru totdeauna" spuse brunetul.
-"Ai dreptate" spuse râzând V.
-"De ce râzi?"
-"Reacția ta a fost pur și simplu adorabila"
Jungkook nu mai spune nimic și puse botic. Nu voia sa fie numit "adorabil".
-"Nu sunt adorabil" spuse privindu-l.
-"Ba ești. Kookie al meu e atât de drăguț" spuse V râzând cum se rușina brunetul.
Jungkook decise sa nu mai vorbeasca o perioada.
-"Știi V, mi-e atât de bine cu tine."
-"Mă bucur. Nu peste mult timp va fi nunta noastră. De abia aștept sa devenim uniți pentru toată eternitatea noastră." spuse V zâmbind calm spre brunet.
-"Dar... Dacă tot vorbim despre asta.... Ma vei face vampir vreodată?" spuse cu ochii plini de sclipire Kookie.
-"Oh. Jungkookie, nu știu încă."
-"Dar. Am 20 de ani. Sunt destul de matur sa fiu un vampir."
-"Jungkook, după nunta, îți promit ca te voi transforma într-unul ca mine, dacă asta îți dorești cu adevărat."
-"Serios?" spuse atât de tare băiatul, încât toți se uitau la ei.
-"Mai încet, toată lumea se uita la noi." spuse vizibil iritat V.
-"Scuze Tae.."
Taehyung zâmbi la noua sa poreclă.
-"Tae? Suna atât de bine" spuse blondul sărutându-i buzele moi.
Ambii erau atât de fericiți împreună. Știau ca nu vor reuși sa stea niciun minut unul fără altul. Se iubeau atât de mult încât știau ca nimeni și nimic nu poate interveni în fericirea lor. Peste doar câteva luni, ar fi devenit soț și soț, iar sufletele lor s-ar fi unit odată pentru totdeauna.
****
V-am lipsit? Am revenit cu volumul II mult așteptat de toți, mai ales de mine! :)
Sper că va fi pe placul vostru, la fel cum a fost și volumul I. Spor la citit! ^^
CITEȘTI
Renaissance - A New Vampire | Volumul II
Fantastique"Trebuie să fugi, Jungkook!" se auzi un țipăt al cunoscutului său proaspăt soț. "Nu te voi părăsi niciodată, Kim Taehyung, mă auzi?" spune aceasta privind mușcătura de pe brațul său îngrijorat. Volumul II al cărții "Keep My Secret". Vor reuși Taeh...