-"Jungkook, trebuie să fugi" se auzi dintr-o dată strigătul cunoscutului său soț.
-"Nu te abandonez aici, Kim Taehyung! Mă auzi?" spuse Jungkook privind rana imensă de pe brațul vampirului care tușea destul de insistent. Simțise o durere de care nu a avut parte în ultimii 130 de ani. Rana continua să urce pe tot brațul său, deja făcându-se vizibilă și pe pieptul lui, până pe gât. Îl durea și mai tare să-l vadă pe brunet plângând lângă el, fața sa având o nuanță roșiatică din cauza lacrimilor ce curgeau prudent pe chipul lui. Tot ce putea auzi era doar Regatul său distrus în mii de bucăți. Vampiri câte țipau de durere, vârcolaci care se luptau până la moarte cu demonii care nu se opreau din ucis, iar cele două vrăjitoare aruncând tot felul de vrăji supraîncărcate cu putere, luptând pentru reușită fiecare în parte. Ambele aveau părul răvășit pe spate, erau ca doua picturi de apă. Diferența era doar de aspect, și culoarea hainelor.
-"Jungkook, mai am 2 ore maxim, trebuie să trăiești..îmi pare rău" șopti Taehyung înfrânt închizând ochii să se poată abține, durerea fiind prea multă.
-"Nu Tae.." spuse brunetul plâns luându-l în brațe și sărutându-i fruntea palidă. Nu voia să-l abandoneze, chiar dacă sufletul lui era deja frânt în două. Urma să fie iar singur, fără nimeni alături, iar singura sa iubire să îi moară în brațe, ucis într-un mod atât de brutal pentru el.
Câteva momente mai târziu, un demon destul de solid și puternic găsi ascunzătoarea lui Jungkook. Brunetul îl privi îngrozit, încă stând cu Taehyung la pieptul său care nu se putea mișca, din cauza veninului care îi popma acum în vene, mârâind doar la vederea demonului.
Ochii negrii ai demonului îl privi insistent pe brunet, care tremura rugându-se de el să nu îi facă rău. Știa ca nu are nicio șansă în fața unei astfel de creaturi.
-"Nu o să îi fac rău scumpului tău soț, Jimin se va ocupa de el" spune acesta rânjind, apoi îl prinse de picioare pe Jungkook pe care îl trase către el. Taehyung se zbătea încercând să se miște și țipând slab la vederea demonului care îl mușca de gât pe Jungkook care îl lovea cu pumnii și picioarele, fiind în zadar orice tip de opunere. Băiatul plângea când simți sângele său dulce curgând, în timp ce demonul continua sa ii sfâșie bucăți de piele de pe brațe, apoi de pe picioare. Putea sa ii mănânce sufletul pe loc, dar prefera să-l lase murind în chinuri. Iubea să îi vadă pe ambii atât de neajutorați în fața lui. Pentru prima oara după atâta timp, lacrimi apăruseră pe chipul palid al regelui la vederea lui Jungkook care acum stătea întins pe jos cu ochii închiși, corpul său fiind plin de sânge și mușcături, abia respirând. Ochii săi au devenit roșii, dar în zadar. Totul era în zadar. Nu mai exista nicio speranță.
Puțin mai departe de ei, Yoongi îl ținea în brațele sale mici pe roșcat care se afla în aceeași situație ca lordul. Tușea și se plângea de rana de pe gâtul său. Nu a mai simțit o asemenea durere în viața lui. Doar îl privi pe blond și închise brusc ochii mai apoi, buzele sale devenira uscate.
-"Te voi salva Hoseok. Îți promit, ramai aici." spuse blondul în timp ce ii trase trupul vampirului sub o masă, astfel încât nimeni sa nu-l găsească. Îi sărută scurt buzele fără sa mai aștepte un răspuns de la el, apoi se transformă înapoi în lup și alerga cu toată viteza sa spre mica pădure a vârcolacilor.
Rose continua să arunce nervoasă vrăji aprige către Jisoo, care se ferea cu ușurință.
-"Jisoo!" țipătul lui Jennie îi atrase atenția fetei îmbrăcate în albastru. Când își întoarse privirea, putu observa pe surorile mai mici ale ei împreună cu cei doi vampiri care priveau șocați. Era sânge peste tot, lacrimi și țipete de durere. Nu asta voiau. Voiau doar sa fie fericiți, dar și-au dat seama cât de mult au greșit cu alegerea făcută.
-"Kai! Jin? Ce faceti voi aici?" spuse Rose nervoasă privind și ea scena.
Fără a-i lăsa să scoată o vorbă, Lisa interveni numaidecât.
-"Fac ceea ce trebuie, Rose. Salvează lumea de tine." spuse ea și se ridică în aer alături de Jennie, apoi ii prinse brusc mâna lui Jisoo cu subînțeles. Aceasta închise ochii și începuse să facă o vrajă în limba specifică lor.
-"Nu!" dându-și seama ce vor să facă, Rose s-a lăsat pe jos, apoi îl trase pe Jimin care era confuz după ea, încercând să părăsească castelul.
Cu ultima vrajă plină de putere, Jisoo aruncă o vrajă plină de lumini verzi, galbene și albastre care o prinsera pe Rose într-un glob multicolor. Aceasta se zbate încercând să-și folosească magia, dar nereușind. Striga exasperată, cu Jimin care se retrăgea. Trebuie sa o abandoneze, dacă voia sa trăiască.
-"Îmi pare rău, Rose." spuse acesta cât se retrase de lângă ea, privind chipul ei șocat și nervos, mai apoi în câteva clipe, globul sau ajungând în talismanul lui Jisoo, astfel scăpând definitiv de vrăjitoarea malefică. Jisoo a căzut la pământ leșinând imediat din cauza supradozei de putere. Jennie cazu la pământ împreună cu Lisa, sub privirile tuturor invitaților de la nuntă.
-"Taehyung!" spuse Jin alergând rapid către vampirul care stătea lângă corpul inconștient a lui Jungkook, care sângera abundent. "Îmi pare atât de rău" șopti acesta încercând să-l ridice și privind rana acestuia care se extindea continuu pe corpul lui.
-"Jin..Jungkook." spuse stins Taehyung cu lacrimi în ochii privind vampirul îngrijorat, care știa că acum nu mai este nicio cale pentru regele său.
Kai se apropia de trupul firav a lui Jungkook, încercând să-l facă să bea sânge de vampir, dar acesta scuipând tot. Nu putea să îi vindece rănile. Îl lua în brațe pe brunet, pentru prima oara regretand ca totul a ajuns asa din cauza lui. Își privi fratele rănit și pe moarte, privindu și soțul care era rănit grav , fix în ziua nuntii lor. O durere ii apăsa pieptul, apărând imediat vinovăția. Decise să-și petreacă ultimele momente alături de fratele său, fiind ultimul lucru pe care îl putea face pentru el.
Jimin privea oarecum mulțumit. A reușit sa distrugă toate regatele, deși nu o mai avea acum pe soția sa, Rose. Știa totuși că acum a reușit să își atingă scopul, iar totul va fi al său după moartea regelui.
Dintr-o dată, ușile palatului sunt trântite de pereți făcând un zgomot foarte puternic. Toată lumea privi către noul invitat care și-a făcut prezența în palat. Umbre negre se făcuseră văzute în toată sala, iar niște ochii de un negru intens privi nervos toate cele din jur.
-"JIMIN!!!" se auzi strigătul puternic al demonului care era însoțit de alți doi demoni puternici, cu două sulițe în mâini, arme specifice lor.
-"T-Tată.." spuse surprins Jimin cât de depărta cu pași mici, plecând capul și tremurând deja, la gândul că a fost prins de însuși tatăl său, Sehun, care acum îl privi al dracu de nervos, pentru prima oară în viața lui.
CITEȘTI
Renaissance - A New Vampire | Volumul II
Paranormal"Trebuie să fugi, Jungkook!" se auzi un țipăt al cunoscutului său proaspăt soț. "Nu te voi părăsi niciodată, Kim Taehyung, mă auzi?" spune aceasta privind mușcătura de pe brațul său îngrijorat. Volumul II al cărții "Keep My Secret". Vor reuși Taeh...