S.
-"Haide Hoseok, mișcă-te!" țipă Yoongi strângând florile de culoare cenușie dintr-un tufiș aflat la marginea pădurii.
-"E neapărat nevoie să fac asta?" spuse Hoseok ținându-și mâinile în buzunar și se așează pe jos lângă micul vârcolac, privindu-l atent.
-"Ești oficial de al nostru. Trebuie să înveți să faci leacuri, să vânezi. Acum vei mânca carne, ca noi. Sângele va fi numai un plus, dar nu-ți va ține de foame."
-"Am băut doar sânge de mai mult de 100 de ani, Yoongi. Știi ce greu e? Oare mai trăiesc o eternitate sau voi muri după 500 de ani?"
-"Asta nu știu. Rămâne de văzut." oftează ușor Yoongi privindu-l, apoi îi sărută scurt buzele roșcatului.
-"Haide, Taehyung și Jungkook ne așteaptă. Voi învăța să fac leacuri mai târziu, bine?" spuse Hoseok atent prinzând mâna blondului, apoi îi zâmbi ușor. "Încă am viteza de vampir, deci urcă în spatele meu. Vom ajunge acolo rapid." șopti el așezându-se încet pe jos.
Blondul doar chicoti urcându-se în spatele roșcatului. Hoseok îi prinse strâns coapsele ținându-l bine în spate, apoi o luă la fugă printre copacii deși.
_______________________________
-"De gând am așteptat momentul ăsta" șopti Taehyung peste buzele brunetului în timp ce îi desfăcea atent naturii cămășii, scăpând imediat și de cureaua lui. Buzele sale îi erau umflate, plimbându-și mâinile pe tot trupul lui Taehyung, bucurându-se de fiecare sărut pe care îl primea din partea blondului său.
-"Mhm" gemu încet brunetul, apoi se rostogolește ușor ajungând peste blond. Își așează palmele pe brațele sale mari, apoi îi sărută brusc buzele mișcându-se ușor șoldurile peste el doar să-l tachineze. Obține un mârâit de la lord, ce îl încurajează să continue umezindu-și încet buzele. Își simte iar corpul trântit de pat, privind vampirul de peste el care îi ataca gâtul cu săruturi apăsate, mușcând imediat peste ele. Își pune mâinile după gâtul lui foindu-se încet sub el, gemând stins când șoldurile blondului se împing încet în ale sale.
-"Te iubesc Jungkook." murmură V sărutând clavicula acum goală a brunetului.
-"Te iubesc Taehyung, mm" murmură tânărul vampir lăsându-și capul pe perna moale bucurându-se de fiecare senzație care îi invada corpul. Se simțea în siguranță alături de vampir. Se simțea bine, fericit și protejat în brațele mari ale lordului. Tânjea atât de mult după atingerea lui și toate senzațiile noi.
Ambii își uniră buzele într-un alt sărut, un joc al dominației câștigat desigur de Taehyung care își plimbă mâinile pe șoldurile voluminoase a brunetului scăpând imediat și de pantalonii săi. Adora să-și vadă iubitul în această ipostază și era ceva cu care se putea obișnui ușor, ceva ce urma să se întâmple des între ei. După câte s-au întâmplat, se doreau atât de mult.
-"Grăbește-te.." spuse stins brunetul lăsându-se în brațele mari a blondului.
Taehyung doar zâmbi în colțul gurii, scăpând mai apoi și de hainele sale. Era o noapte destul de friguroasă, dar în camera lor se aprindea focul iubirii. Se puteau auzi doar sunetele lor aprinse în toată încăperea.
___________________________________
-"Deci tu îmi spui că deja ai învățat să vânezi animale?" spune Taehyung surprins când aude poveștile de la Hoseok. Stăteau în sala mare împreună cu Yoongi, Jungkook și Baekhyun.
Baek intervenea mereu, încercând să se integreze în grupul lor. Știa cât de apropiați sunt, și îi plăcea gândul că era la mijloc mereu între ei.
CITEȘTI
Renaissance - A New Vampire | Volumul II
Paranormal"Trebuie să fugi, Jungkook!" se auzi un țipăt al cunoscutului său proaspăt soț. "Nu te voi părăsi niciodată, Kim Taehyung, mă auzi?" spune aceasta privind mușcătura de pe brațul său îngrijorat. Volumul II al cărții "Keep My Secret". Vor reuși Taeh...