𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 𝙓𝙄𝙓

341 27 4
                                    

-"Nu mă poți prinde! " țipă micul vârcolac alergând către locul său preferat din pădure, undeva în apropierea haitei sale.

Hoseok doar zâmbi la vederea lui, știind că avea un avantaj față de micuț, deoarece era vampir. În câteva secunde ajunse undeva fix în fața lui Yoongi, care acum îl privirea bosumflat.

-"Nu e corect." o spuse punându-și mâinile în sân și se strâmbă asemenea unui copilaș.

Roșcatul își așeză mâinile pe talia sa sărutându-i scurt buzele.

-"Haide să plecăm de aici, piticule. Suntem prea aproape de haita ta, iar dacă mă vor mirosi, voi avea probleme." spuse el mușcându-și buza inferioară.

Cel mic aprobă luându-l de mână.

-"Nu îți e foame? Nu ai vânat nimic azi." spuse el trăgându-l de mânecă, apoi privi cu subînțeles un iepuraș care ronțăia.

Că răspuns, primi o aprobare din cap din partea vampirului, apoi merse tiptil după iepure. Fix când voia să-l prindă, un alt vampir se lovește de trupul său. Roșcatul cade pe jos frecându-si ceafa, imediat dând de doi ochi căprui. Privi vampirul străin, aproape pierzându-se în ochii săi roșiatici. Realitatea îl trăzni, dându-și seama că era un vampir ce consuma sânge uman, iar în spatele său se afla neajutorat Yoongi. Privi scurt în spate, dar vârcolacul mârâia la el. Era aproape de teritoriul vârcolacilor. Hoseok îl privi iar, dar se părea că e un vampir pașnic.

-"Iartă-mă." șopti el întinzând mâna prietenos, pentru a-l ajuta să se ridice. Yoongi privi gestul său, strângându-și pumnii, dar a păstrat tăcerea.

-"E în regulă." zise prietenos roșcatul, ridicându-se fără ajutor. "Cine ești tu?" întrebă direct, analizând fața castaniului cu ochii săi roșiatici.

-"Eu sunt Baekhyun. Poți să-mi spui Baek. Vin de departe, acum caut un loc unde să mă adăpostesc, să scap de setea de sânge."

-"Eu sunt Hoseok, încântat." spuse întinzând mâna pentru a face cunoștință cu acest Baek.

-"Ești vampir? Ai ochii mov și ești atât de slab." spuse el curios analizându-l fără rușine pe roșcat.

-"Sunt vampir, dar consum doar sângele animalelor. De asta ochii mei sunt mov. Sunt mai slab din cauza asta." spuse el curios, privind spre fața vârcolacului care mai avea puțin și îl sfâșia pe noul vampir.

-"Înțeleg..iar el e..?" spuse timid castaniul privind spre blond. "E vârcolac, are un miros specific."

-"El e Yoongi. Și da, e vârcolac. Dacă tot ești nou, dă-mi voie să-ți arăt Regatul. Voi vorbi cu amicul meu, lordul. Sigur te va primi aici." spuse zâmbind Hoseok, uitând faptul că nu a mâncat nimic, iar Yoongi îl privirea atent.

De ce nu l-a prezentat ca iubitul său? Oare era interesat de noul venit? Avea mai mult de oferit, era un vampir mare și puternic. Avea o statură de invidiat, la fel fiind și corpul. Nu mai spuse nimic, urmărindu-i din spate pe cei doi vampiri care zâmbeau s vorbeau despre regat, sau dieta nouă pe care va trebui să o adopte Baek.

_____________________________

-"Înveți tot mai mult Jungkook, sunt așa mândru de tine!" zâmbi Taehyung mândru, sărutând tandru buzele brunetului.

A învățat atât de rapid să vâneze sau să-și folosească puterile și simțurile de vampir. Pare că se simte bine ca fiind nemuritor, mai ales alături de soțul său.

-" Bravo Jungkook! " spuse fericit Jin care stătea pe piciorul lui Kai, privind spre micul vârcolac. "Abia aștept să-ți primești puterea specifică!"

Renaissance - A New Vampire | Volumul II Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum