𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 𝙑𝙄

353 28 0
                                    

Jin mergea pe holurile mari cu o viteză care lăsa doar umbre în spatele lui. Se simțea trist. Gândurile rele continuau să îi invadeze mintea, simțind un gol în stomac. Era singur, trist și singur. Ce putea alege? Iubirea vieții lui, Kai sau acela căruia i-a fost alături atâția ani?

Gândind, o vede pe micuța Jennie care se plimba prin palat. Purta o rochie înflorată. Era total diferită de sora sa mai mare, Rose. Rose era malefică, înfricoșătoare, elegantă. Hani era o fată plină de fericire, se bucura de orice lucru mărunt. Alerga de iubitul ei, Mingyu. Un vampir puternic, dar fără un dar anume, la fel ca Hani. Povestea ei nu era una tocmai fericită, ajunsă vampir fără a-și dori asta și a pierde toată șansa de a deveni o mare vrăjitoare, alături de sora sa. Dar era fericită.

Jin o vede, apoi se apropie de ea și o apucă de braț. Fata își întoarce privirea către el și se zbate încercând să scape din strânsoarea lui.

-"Ce vrei iar, Jin? Nu am chef de întrebările tale anoste iar!". Jennie părea revoltată de gestul vampirului, apoi se zbate din strânsoarea sa.

-"Rose te caută, are ceva să-ți transmită, Jennie. Trebuie să vi cu mine."

-"Cu tine, unde?" spune ea curioasă după ce aude numele surorii ei.

-"Vei afla, haide."

Se asigură că nu îi vede nimeni, apoi iese din palat mergând prin pădure.

-"Dar Mingyu..."

-"Îl vei vedea mai târziu."

Fata tace imediat și oftează continuând să meargă alături de vampirul suspicios, fără a știi exact motivul pentru care sora sa vrea să o vadă fix acum, după atâția ani. Și de ce a trimis un vampir să o caute?

__________________________________

Toți din palat de agitau. Ziua cea mare era din ce în ce mai aproape de ei, iar pregătirile deja au început. Jungkook se plimba printre slujitori zâmbind ușor la vederea sălii mare, care era sala de petrecere. Era împodobită cu rămurele de copaci, pe care înfloreau niște flori de un albastru imaculat, împletituri pe scaune făcute manual de vampirii tineri. Toată lumea era pregătită să-și primească noul rege pe tron. Taehyung era într-o cameră, alături de câteva fete care îi luau măsurile pentru îmbrăcăminte. Voia să fie făcute manual. De la costum, la cravată, la tot. Voia ceva special pentru nunta sa, cu Alesul Său. Zâmbește când îi vede chipul lui Jungkook, apoi își întoarce privirea către el.

-"Costumul meu va fi negru, iar al tău va fi albastru" spune privind mătasea.

-"Abia aștept ziua aia. Vom trăi o eternitate împreună, V" spune Kook stând sprijinit de colțul ușii, privind atent în jur.

-"Eu o aștept și mai mult. Va fi cea mai fericită și norocoasă zi a mea, ca aceea în care te-am văzut prima dată în pădure"

Ambii zâmbesc aruncându-și priviri unul celuilalt.

-"Rândul tău, Kookie." spune V lăsând fetele să îi ia și lui măsurile, în timp ce îl ciufulește scurt, primind înapoi c-un chicot de la Jungkook.

_______________________________

-"Am adus-o. Fericiți?" spuse Jin vizibil iritat, cât intră împreună cu Jennie care privirea speriată palatul demonilor. Nu credea că va ajunge vreodată într-un loc ca ăsta.

-"Jennie, scumpa mea soră!" spuse Rose care își aranja mantia imensă de pe umeri, mergând către fată. Aceasta se afundă la pieptul lui Jin privind ușor în jur, apoi spre Rose.

-"Rose...ce caut aici? Ce cauți aici?"

-"Jennie , avem un plan contra vampirilor din tot regatul, ocupă loc, avem nevoie de ajutorul tău."

-"Al...meu?" spune ea sfioasă in timp ce se așează pe un scaun in fața surorii ei.

Jin se așează lângă Kai murmurând mai mult pentru el, apoi se uită cu coada ochiului la Jimin care privirea curios scena.

Rose își așează mâinile peste ale lui Hani și o privește atent în ochi.

-"O să distrug toți vampirii odată pentru totdeauna, Jennie. Acești oameni mă vor ajuta. Am nevoie să canalizez puterea cuiva pentru vrajă. Un vampir care a fost vrăjitoare în trecut." spune ea abordând o statură serioasă.

-"Nu..nu Rose! Nu vreau asta. Am un iubit acolo, Mingyu. Plus Tae îmi e prieten, nu le pot face asta. Aș deveni ca trădătorul de Jin!"

Spune ea mânioasă în timp ce Jin își mușcă buza. Se simțea mai vinovat ca niciodată pentru fapta sa. Dar nu mai putea da înapoi, iar altă soluție nu avea.

-" Jennie, Mingyu nu va păți nimic. " trage cu ochiul către Jimin, înainte ca acesta să se opună afirmației ei.

-"Dar..eu nu vreau asta, Rose"

- "Nu-mi dai de ales, Jenn. Te iubesc și trebuie să te protejez" spune Rose oftând, apoi își ridică palmele și face o vrajă, șoptind. Fata cade într-un somn adânc, căzând, dar Jin o prinde.

-"Ce i-ai făcut?" spune el curios.

-"O vrajă. Va dormi până când e gata vraja. Mă va ierta. Voi prinde putere dacă o țin aici, în siguranță. O să îi absorb puterea"

Jimin râdea ușor. Vedea ce malefică era viitoarea sa soție, zâmbind doar la gândul că vor conduce lumea împreună.

Îi ordonă lui Kai să o ducă pe fată într-una din camerele sale din palat. El se ridică și o ia în brațe pe sus pe Jennie, apoi merge împreună cu Jin în urma lui. O lasă pe un pat și încuie camera, apoi merge în camera sa, pe care o împărțea cu Jin. Se trântește pe pat și își așează o mână sub cap privind către iubitul său, care era bosumflat.

- "Ce e, Jin?" spuse acesta ridicând o sprânceană.

- "Nimic. Mă simt vinovat că îți trădez fratele. Nu am încredere deloc în idiotul de Jimin." spune vampirul rotindu-și ochii.

Kai oftează și îl trage în brațele lui, urcându-l pe Jin peste el, apoi ii fură un sărut lăsându-și mâinile pe șoldurile sale.

-"Va fi bine. Vom scăpa de ei și nu va mai trebui să ne ascundem de nimeni, niciodată"

Jin trage aer ușor în piept și își lasă capul pe pieptul lui Kai în timp ce își plimbă o mână pe abdomenul lui. Decide să nu mai spună nimic, păstrând tăcerea, apoi închide ochii preferând să doarmă decât să mai discute.

Renaissance - A New Vampire | Volumul II Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum