𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 𝙄𝙓

352 28 3
                                    

-"Nu-mi vine să cred, Tae. Sâmbătă este Ziua cea Mare." șopti Jungkook punându-și capul pe pieptul blondului și privind atent apusul.

Tae doar zâmbi jucându-se cu firele sale brunete de păr printre degete. Ambii se aflau pe stânca lor favorită privind apusul. Se țineau în brațe și zâmbeau ușor. Aveau același gând. Nunta mult așteptată.

-"Tae?" spuse brunetul ridicându-și privirea către el.

-"Mh?"

-"Ce dar crezi că voi avea ca vampir?" spuse zâmbind Jungkook care îi mângâia pieptul.

-"Hmmm. Ce dar ți-ar plăcea? Sigur vei primi unul, având în vedere că vei deveni soțul meu."

-"Mi-ar plăcea orice fel de dar. Toate mi se par interesante"

-"Vei primi unul, o să vezi. Vei fi un vampir foarte puternic"

_________________________________

-"Yoongi?"

Roșcatul bătea la ușă de 5 minute deja. De ce nu îi răspunde Yoongi? Oare era prea devreme? O fi adormit? Se gândea doar la el și la sărutul lor. Nu l-a mai vizitat de câteva zile, iar acum îi lipsea.

-"Hoseok?" spuse micul vârcolac somnoros când deschise ușa. "Ce faci aici? Te poate vedea cineva" spuse acesta privind în jur, apoi îl trase de braț în casă și închide rapid ușa.

Roșcatul a privit în jur, în timp ce își aranja jacheta lui neagră de piele. Se uită la casa mică a vârcolacului. A sa era mult mai mare. Cât și-ar fi dorit să-l ia pe Yoongi cu el. Era imposibil. Legea vârcolacilor era foarte strictă. Aveau voie să fie doar cu cei din rasa lor, să trăiască în pădure toată viața și să nu-și abandoneze casa. Știa că Yoongi ținea enorm la haita sa, practic era imposibil să fie împreună. Gândurile astea mereu l-au întristat pe Hoseok.

-"Scuze deranjul. Nu am mai primit pe nimeni în casa mea vreodată.." spuse timid Yoongi cât încerca să aranjeze câteva obiecte din casă.

Hoseok îl trase brusc la el în brațe punându-și mâinile pe talia lui, trăgându-l la pieptul lui. Blondul își puse mâinile pe pieptul lui și îl privea atent clipind des. Nu știa multe despre relații. Pentru el, relațiile însemnau un schimb de afecțiune, săruturi și trăit împreună. Îl plăcea pe Hoseok și știa asta. Știa și cât de greșit e.

-"Hoseok, nu." se retrase din îmbrățișarea lui călduroasă și a pus câteva plante medicinale în dulap.

-"Haide, Yoogs. Nici măcar un pupic?"

Cel mic roși profitând de faptul că e cu spatele la roșcat, apoi continuă.

-"Ce sunt plantele alea?" privi brusc Hoseok spre plantele ciudate aflate în borcane.

-"Sunt plante care scapă vampirii de mușcătura unui demon"

-"Vampirii? Și de ce ai așa ceva în casă?"

-"O mușcătură de demon e letală doar pentru vampiri și vrăjitoare. În schimb, voi muriți. Am creat asta..pentru tine" spuse el șoptit sperând că nu a auzit, apoi închide dulapul.

-"Pentru mine?" zâmbi brusc acesta și își pune mâinile în jurul celui mic pe la spate lăsându-și capul pe umărul lui.

Yoongi își mușcă buza și își puse mâinile pe brațele lui jucându-se cu inelul său, apoi se întoarce către el și îl luă brusc în brațe punându-și mâinile în jurul gâtului său. Hoseok zâmbi și îl ridică brusc la el în brațe. Cel mic chicoti scurt privindu-l, apoi își puse picioarele după bazinul lui.

-"Unde e camera ta?" șopti roșcatul uitându-se la câteva încăperi.

-"Ultima din colț" spuse Yoongi și îi sărută scurt buzele moi, zâmbind imediat după. Sărutul lor de data trecută îi era imprimat în minte și simțea că vrea mai multe săruturi de la Hoseok.

Vampirul îl ține bine de picioare mergând cu el până în camera micuțului, apoi îl așează pe pat urcându-se peste el și sărutându-i ușor buzele. Blondul îi răspunse la sărut trăgându-l mai aproape de el. Era atât de greșit față de haita lui. Se săruta cu un vampir, în casa lui, pe ascunsul tuturor.

________________________________

-"Lisa. Ai adus ghimbir și flori din Regatul Verde?" spuse Jisoo când sora sa a intrat în palat.

Lisa și-a dat jos gluga verde și păși în camera lui Jisoo, unde avea loc ritualul pentru vrajă. A aprobat din cap și a lăsat jos cele cerute de sora sa mai mare.

-" Le-am adus. Tu le ai pe restul? "

-"Am trimis-o pe Mina să-mi aducă o floare din Regatul Roșu. Aici am și cele din Regatul Galben și Albastru."

Jisoo lua ghimbirul și îl așeză în mijlocul celor 4 flori care reprezentau câte un regat, care o forță diferită. Fiecare avea câte un simbol al naturii.

-"Mai avem nevoie de câte un fir de păr al fiecăruia, nu?"

-"Va fi greu să obținem un fir de păr de a lui Rose. Dar una din noi îl va obține când va veni la nunta regală." spuse Jisoo luând un fir de păr de al ei pe care îl așează pe floarea sa. Apoi ia o fiolă în care se afla un fir de păr de a lui Jennie, așezându-l pe floarea galbenă. Lisa luă un fir blond de al său și îl puse pe floarea verde. Mai aveau nevoie doar de un fir de păr de a lui Rose, și aveau totul pentru vrajă.

-"Voi obține eu firul de păr. În tine nu are încredere, dar cu mine a mai ținut legătura." spuse Lisa. Era sigură că mai există o urmă de bunătate în sora lor, nu voia sa o închidă definitiv într-un pandantiv și să preia ea Regatul Roșu, dar nu avea de ales. Oamenii ei aveau nevoie de mai multă grijă decât propria soră.

Taehyung intră în cameră privind la toate lucrurile din jur.

-"Cum merge treaba?" spuse confuz, deoarece nu a înțeles niciodată chestiile de vrăjitoare.

-"Merge bine, Alteță. Veți avea protecția totală a noastră când va veni ziua cea mare." spuse Jisoo plecând capul.

Taehyung îi întoarse gestul și privi ușor spre geam. Palatul Demonilor se arăta acolo. Știa că Jin nu mai e de partea sa, după ce a dispărut brusc. A primit multe reclamații de la oamenii săi, că l-au văzut pe Jin în jurul palatului Demonilor. Oare ce făcea el acolo? Era contra lui? Voia răzbunare, deși a făcut orice pentru el și au trăit împreună în palat atât de mult timp? Erau întrebări fără răspuns, ceea ce îl făceau pe rege să se cutremure. Îi era frică că soțul lui va păți ceva, mai ales că încă era om. Știa că singurul mod de a-l proteja, ar fi acela de a-l transforma într-un vampir și să domnească împreună pe vecie. Aveau să treacă și peste acest obstacol, după nuntă.

Renaissance - A New Vampire | Volumul II Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum