𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 𝙓𝙑𝙄

309 31 3
                                    

Văzând privirea îngrozitor de furioasă al tatălui său care privea toată sala plină de sânge, o sală de nuntă total devastată, unde erau multe cadavre de vampiri, vârcolaci sau vrăjitoare moarte. Unii erau pe moarte, unii plângeau lângă trupurile lipsite de viață ale apropiaților lor.

-"Jimin, ce dracu ai făcut?" spune Sehun nervos, o umbră mare formându-se în jurul corpului lui.

Marele rege al demonilor părea acum mic pe lângă tatăl său. Se uită pentru câteva secunde în jurul său, crezând că ăsta este un mod de al face mândru și demn de tronul de rege.

-" Jimin. Ai ucis membrii ale regatelor de aici. Regele vampirilor e pe moarte, te-ai căsătorit cu o regină a vrăjitoarelor, aproape l-ai ucis pe regele vârcolacilor care a făcut atâtea pentru noi și care îmi e un prieten drag. Ce a fost în capul tău? Gărzi. "spune acesta furios, apoi își întoarse privirea. Nu mai dorea să îi vadă chipul acestui demon pe care nici măcar nu-l mai putea numi fiul său.

-" Tata! Nu fă asta. Îmi pare rău, te rog nu mă detrona. E tronul meu. Te rog" spune demonul punându-se în genunchi în fața bătrânului și fostului rege al demonilor.

-"Nici să nu aud, Jimin. S-a încheiat. Vei fi pedepsit conform legilor noastre." vocea sa tunatoare răsuna în toată încăperea, în timp ce înțeleptul era privit de ceilalți care mai erau în viață.

-"Eu. Fostul rege al demonilor, îmi cer mii de scuze în numele fiului meu. A fost vina mea, pentru că nu l-am educat cum trebuie. Îmi pare rău pentru pierderile voastre. Chanyeol, îți voi întoarce favorul înzecit." spune demonul cât îl privi pe regele vârcolacilor care stătea lângă trupul unuia din haita lui, un vârcolac care l-a slujit mult timp. Nici măcar nu-l privi pe demonul care încerca să repare ceva.

-" Domnișoară Jisoo și domnișoară Lisa, îmi cer mii de scuze pentru puterea irosită, oamenii pierduți și pentru faptul că fiul meu a avut curajul să se căsătorească cu sora dumneavoastră. Pentru a-mi rescumpara greșeala, Regatul demonilor vă asigura protecția totala de acum încolo și sursele de energie necesare pentru repararea sau vindecarea unor răniți. "

Fără a scoate o vorba, Jisoo a făcut o plecăciune, urmata de sora sa. Vrăjitoarele nu au pierdut mulți oameni, iar faptul că Sehun le asigura protecția totală, era o șansă unică pentru vrăjitoare. Nu avea de gând să refuze oferta asta. Pana la urma trebuia sa supraviețuiască împreună cu regatele lor.

-"Iar Taehyung. Mhm." spuse acesta cât se așeză lângă trupul lui Jungkook care sângera abundent, aproape fără respirație și îl privi câteva secunde. "Îmi pare rău că ești nevoit să renunți la Alesul tău fix în această zi" spuse uitându-se la blondul care tușea cu lacrimi în ochi și îl ținea strâns de mână pe brunetul său. "Tu te poți salva Taehyung, știu sigur că Chanyeol are un antidot. Ești regele, nu îți poți abandona supușii, trebuie să renunti la om. Te dezleg de jurământul nostru și îți ofer protecția demonilor."

Jin și Kai îl priveau cu milă pe blondil care avea inima frântă în mii de bucăți, știind că ar fi înțelept pentru el ca rege să renunțe la Jungkook. Să-și vadă alesul murind în brațele lui, iar el să-și continuie activitatea de rege o eternitate, uitând de existenta lui Jungkook.

-"Niciodată" spuse stins privind încă trupul brunetului, sub oftatul lui Sehun care se ridica pe picioare.

"Eu voi reveni peste câteva zile. Trebuie să pregătesc un nou jurământ și sa ma asigur de pedeapsa acestui demon." spuse uitându-se la Jimin care avea capul în pământ și ieși cu el pe porțile palatului, lăsând în urmă numai durere și suspine.

-"Kai.." spuse Jin mai mult plângând și îl luase în brațe pe vampir care își privea fratele și mușcătura lui.

-"Îmi pare atât de rău Jin" murmură el cât îl strânge în brațe și oftează închizând ochii.

Peste câteva minute, se face văzut Yoongi care abia respira de la atât de mult alergat, având legat la gât o sticluță cu un antidot contra mușcăturii de demon.

-"Yoongi, ai ajuns. Du antidotul regelui" spuse încurajator Chanyeol privindu-l pe blond.

-"Nu..eu. Nu pot. Hoseok" șopti acesta alergând către locul unde l-a lăsat pe Hoseok , văzând deja că acesta abia se putea abține din cauza durerii, iar mușcătura era extinsă pe brațele sale și pe spate. "Sunt aici, sunt aici Hoseok" murmură el și deschise sticla.

-"Nu Yoongi! Regele e mai important decât un simplu vampir care îi slujea" țipă Chanyeol mergând către blondul care mârâia.

-"Hoseok nu va muri! Încetați și lăsați-mă!" spuse el in timp ce îl privea pe roșcat, apoi pe când să îi dea antidotul, acesta îl opri uitându-se în ochii lui.

-"Nu micuțule. Tu antidotul lui Taehyung, are nevoie mai multă decât mine." spuse roșcatul tusind și privindu-l atent pe blondul care avea ochii plini de lacrimi amare.

-"Hoseok, te rog nu mă forța să te las sa mori." șopti el lipindu-și fruntea de a vampirului și plângând stins.

Sora lui Yoongi, Momo, s-a apropiat de acesta și a luat antidotul într-un final cu acordul lui Hoseok, fără să asculte protestele pline de durere ale fratelui său mai mare, apoi îl duse către Taehyung care refuza să-l ia.

-"Gândește-te la Regatul tău, domule Taehyung" spuse fata privind chipul plin de lacrimi al vampirului. Nu credea ca o să-l vadă vreodata în aceasta ipostază pe regele nemilos al vampirilor. Restul ființelor priveau în liniște toată scena, încercând sa nu intervină. Într-un final, Taehyung își lăsa buzele între deschise, încât fata vârcolac să îi poată da antidotul. În doar câteva secunde, rana sa dispăru brusc de pe corpul său, iar acesta și-a revenit într-o clipită. S-a ridicat brusc în picioare, având ochii roșii și a privit totul în jur, acum mai conștient ca niciodată de tot ce se afla acolo.

-"Jungkook" numele soțului său îi părăsiseră buzele, apoi îl luă în brațele lui și îl privi abia respirând, plin de sânge și cu hainele sfâșiate.

-"Taehyung, trebuie să-l transformi" spuse Jisoo cât se apropia de cei doi. "Rana de demon nu poate fi vindecată de nicio ființă, trebuie să-l transformi înainte să moară."

Cu astea spuse, Taehyung nu a mai pierdut nicio clipită, lipindu-și buzele reci de umărul lui Jungkook, unde lăsă o mușcătură plină de venin de vampir, apoi mai lăsă o mușcătură în zona gâtului privind spre trupul lui Jungkook.

-" Acum trebuie să-și dea ultima suflare ca om, pentru a putea învia ca vampir" spuse tânăra vrăjitoare, așteptând împreună cu Taehyung. Aștepta ca propriul său soț să-și dea sufletul de om, pentru o eternitate de vampir. Era pregătit mai bine ca niciodată pentru asta. Tot ce conta acum era doar să se răzbune pe Jimin pentru ce a făcut regatelor, să trăiască alături de soțul său o eternitate și să aibă grijă de Regatul său. Trebuia să-l refacă de la 0, din nou. A pierdut mulți vampiri , iar acum avea doar un scop în cap.


_______

Vă rog să mă iertați pentru capitolul întârziat. Voi posta doar peste câteva zile pentru că am un examen de dat. Trebuie sa învăț mult săptămâna asta și nu am timp, dar apoi voi reveni cu ultimele capitole și voi posta și alte cărți pentru că am o mulțime de idei noi. Aveți grija de voi, sa mâncați și sa va odihniți! <3

Renaissance - A New Vampire | Volumul II Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum