Hoseok alergă îngrijorat după micul vârcolac. Cum a putut să îi adreseze astfel de cuvinte? Nu știa cât de dureroase erau cuvintele sau o făcea intenționat să-l rănească? Auzi pașii săi rapizi și felul cum acesta alerga pe holuri, urmărindu-l. Trebuia să îl facă să-l asculte. Brusc, își simte corpul lovit de un alt corp mult mai solid. Își ridică privirea dând față în față cu un vârcolac blond, căruia îi atârnau două șuvițe peste față.
-"Unde te grăbești?" spuse blând vârcolacul, încercând să își păstreze calmul său nemaipomenit.
-"Nu e treaba ta, dispari." mârâi Hoseok vizibil nervos de întrebarea blondului, apoi îl ocolește continuându-și drumul. Simți un braț oprindu-l iar, de data asta mai dur.
-"Nu pleci nicăieri, nu-ți permit să-l mai rănești." spune impunător Vernon privindu-l cu ochii săi galbeni, specifici vârcolacilor. Hoseok putea observa tatuajul de pe brațul său, semn că e un vârcolac de un rang nobil. De ce trebuia să fie fix el sortitul lui Yoongi??
-"Am spus să te dai, potaie.", Hoseok își roti ochii, apoi îl împinse pe băiat de lângă el mârâind.
-"Comportamentul tău e asemănător cu cel al unui vârcolac. Ești sigur că ești vampir?" spuse la rândul său Vernon, la fel de calm, păstrându-și atenția asupra roșcatului.
Hoseok se înfuria mai tare. Micuțul lui probabil plângea pe undeva, iar acest idiot continua să-l rețină. Ochii săi devenită galbeni pentru o scurtă vreme privind atent către cei ai vârcolacului.
-"Ce dracu?" spuse speriat Vernon, depărtându-se puțin de vampir. "De ce ochii tăi au fost galbeni acum câteva secunde..?" șopti confuz, fără a primi un răspuns. Hoseok era mult prea ocupat de Yoongi încât să-l asculte pe blond.
Îl împinse, apoi își continuă drumul către sală, unde îl putea observa pe Yoongi care încerca să se piardă în mulțime. Alergă către el, punându-și mâna pe brațul său pentru a-l opri.
-"Yoongi, te rog."
-"Hoseok, lasă-mă dracului în pace! Vreau să fiu singur, mergi la noua ta achiziție." aruncă cuvintele blondul, fără să îi pese de faptul că roșcatul era foarte nervos în acel moment.
-"Ce se întâmplă aici? Ce tot aveți?" spuse Jungkook. Trebuia să intervină înainte ca totul să se ducă de râpă. Taehyung îl privea de pe tron, după ce i-a dat permisiunea să îl ajute pe Yoongi. A promis că va avea el grijă de treburile regesti pentru brunet până rezolvă situația.
Yoongi îl privi scurt pe brunet, apoi se întoarse cu spatele dând de privirea lui Vernon care privea tăcut scena. Momo era puțin panicată de ce se va întâmpla, rugându-se să nu atragă prea mult atenția situația lor, acum că era o zi de sărbătoare pentru regate. Baekhyun privea mândru de reușita sa, apoi atenția îi fu atrasă de regele vampirilor. Îi privi trăsăturile de la depărtare, apoi un plan îi trecu prin cap, decis să meargă pe hol.
-"Nu îi fac nimic, vreau doar să vorbim." spuse Hoseok sincer uitându-se cu speranță la micul vârcolac. Ce putea oare să facă pentru a avea ocazia de a-și cere iertare? Acum Yoongi avea o părere greșită despre ce a fost între ei, fapt care îl durea.
- "Nu vrea să-ți vorbească." interveni autoritar Vernon, vocea sa devenind puțin mai agresivă. Prinde brațul blondului și îl trage după el pentru a-l scoate din sală cât mai repede.
-"Să nu îndrăznești să-l mai atingi."
Ochii lui Hoseok au devenit brusc galbeni. Iar se întâmpla asta. Jungkook se speriase, păstrând distanța între el și roșcat. Yoongi își căscă ochii, apoi se smunci din brațele vârcolacului mergând către el.
CITEȘTI
Renaissance - A New Vampire | Volumul II
Paranormal"Trebuie să fugi, Jungkook!" se auzi un țipăt al cunoscutului său proaspăt soț. "Nu te voi părăsi niciodată, Kim Taehyung, mă auzi?" spune aceasta privind mușcătura de pe brațul său îngrijorat. Volumul II al cărții "Keep My Secret". Vor reuși Taeh...