𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 𝙄𝙄

431 46 0
                                    

-"Ce tot faci Kai? A trecut un an vampir nesăbuit ce ești!" spuse Jimin iritat complet de situație.

-"Ți-am spus, Jimin! Încă gândesc." spuse vampirul în timp ce își duse mana la cap.

-"De un an? Și încă nicio idee??!! Aish. Cine m-a pus sa ma aliez cu tine, cretinule!"

-"Răbdare, Jimin. Am un plan care cred ca ar trebui sa funcționeze."

-"Haide, serios. Știi ca în castel nu putem intra, cum vrei sa prinzi omul?" spuse încet Jimin.

Ambii erau foarte confuzi. Doreau cu ardoare să-l doboare pe Taehyung de pe tron, dar nu înainte de al ucide fără mila pe micul brunet.

-"Răbdare. Atât îți cer."

-"Pff. Tata are dreptate. Sa nu te încrezi niciodată într-un vampir"

-"Mai taci".

Kai privi spre cerul albastru. Se gândea mereu la Jin când vedea cerul. Se gândea la clipele lor minunate petrecute împreună. La vorbele și promisiunile lor unul fata de altul. Ii era nespus de dor de chipul vampirului pe care îl iubea atât de mult. Se ura ca nu a reușit sa ii fie alături.

-"Jimin."

-"O idee în sfârșit?" spuse sarcastic Jimin stand pe tronul sau.

-"Da, una foarte bună. Dar întâi. Vreau sa îmi promiți ceva."

-"Ce e Kai?"

-"Haide sa cruțam un vampir.. Doar unul, Jimin te rog."

Băiatul îl privi șocat pe vampirul cu par mov. Se uita confuz la el și la fata sa rugătoare.

-"Ce ai spus? Te auzi??! Am spus deja ca nu. Gândește limpede. Toți vor pieri. Absolut orice urma de vampir."

-"Dar Jimin. Te rog, e sufletul meu pereche, te rog!" spuse Kai aruncându-se în genunchi în fata demonului.

Jimin încă era șocat de cele ce se întâmplau.

-"Bine, fie. Doar unul. Dar dacă îl prind ca se înmulțește, îl voi ucide eu cu mana mea, auzi??" spuse iritat rău de tot roscatul.

Nu voia nici de gând să-l accepte. Mintea cu nerușinare. Nici măcar pe Kai nu l-ar fi lăsat în viata. Era doar planul sau malefic de a scăpa definitiv de orice urma de vampir. Ii ura cu toată forța sa.

Vampirul rase învingător și se ridica la forma inițiala.

-"Ai de gând să-mi spui planul ala odată?" spuse sarcastic Jimin.

-"Mda. Haide. Îți voi spune planul. Trebuie sa așteptăm momentul potrivit.."

_______

-"Taehyung, unde ești?" urla brunetul prin tot palatul. "Aish, vampirul asta" spuse imbufnat de situația sa."

Il cauta în continuare și îl găsise în cele din urma în camera lor. Blondul stătea întins pe pat, uitându-se pe tavan.

Jungkook isi etalase o fata supărată. Era ca un copil mic. Taehyung îi observă imediat prezenta brunetului. Zâmbi cald la reacția băiatului.

-"Kookie. Hai aici." spuse în timp ce ii făcuse loc și băiatului pe pat, lângă el.

Jungkook ceda imediat și se întinse lângă el. Îl lua în brate. Taehyung ii săruta fruntea încet și îl strânse tare la piept.

-"Taehyung.. Te-am cautat în tot palatul" spuse brunetul în timp ce-și afunda capul in pieptul vampirului.

-"Îmi pare rău sa aud asta Kookie" spuse zâmbind în continuare. "Eu am fost tot timpul aici."

Jungkook pufni și îl săruta lung.

-"Te iert de data asta" spuse zâmbind dulce către blond.

-"Mă bucur" spuse Taehyung la rândul sau.

Kook zâmbi subtil și se așează în poala lui Taehyung. Își așează picioarele după el și începe să îi sărute gâtul atent coborând la claviculă. Tae își așează mâinile pe brațele lui și îi prinde încheieturile, apoi se rotește și ajunge deasupra lui trântindu-l pe pat și sărutându-i buzele scurt.

-"Jungkook, ce faci??" spuse acesta ridicând o sprânceană și privind atent structura feței brunetului care era roșu la față.

-"Taehyung, eu. Pai.. Credeam ca și tu vrei asta..." spuse rușinat.

-"Oh Kookie.. Vreau doar ca.. Ai uitat? Sunt vampir. Te-aș ucide, nu pot risca. Te iubesc prea mult."

-"Și eu te iubesc, și te înțeleg. Atunci o lăsăm pe altădată. M-am speriat pentru o secundă, credeam ca ești virgin" spuse râzând calm băiatul.

-"Poate că sunt, Jungkook" spuse Taehyung stand serios

Il strânse pe brunet în bratele sale din nou.

-"Chiar ești? Ai 151 de ani. Nu ai făcut-o niciodată?"

-"Ți-am zis că nu mă atrage nimeni din palat în afara de tine micuțule. Nu, nu sunt virgin, doar că nu am mai făcut-o de ceva vreme" surâde blondul încet.

-" Te iubesc Tae"

-"Și eu te iubesc, micuțule."

________________
Asta a fost cam sec. Ik. Încerc sa scriu ceva mai util, sper sa va placa cartea asta, va fi și volumul 3, sper.

Renaissance - A New Vampire | Volumul II Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum