Yoongi se trezi cu o durere imensă de cap. Tocmai petrecuse o noapte departe de Hoseok, o noapte plină de singurătate pe care nu a mai simțit-o de ceva vreme, iar asta îl întrista. Avea să-și pregătească hainele pentru petrecere, Taehyung sigur îl aștepta acum la palat. Trebuia să se prefacă că nu l-au afectat emoțional cele întâmplate cu o zi în urmă. Trebuia să fie bine, mai ales în fața noului său dușman, Baekhyun. Gândurile sale au fost întrerupte de sora sa. Momo îl privea dulce, deși în se gândea ca Yoongi nu e într-o dispoziție prea bună.
-"Yoongi, poți veni puțin te rog?" spuse ea cu un glas moale așteptând ca băiatul să meargă în sufragerie. Blondul o putea auzi cum chicotea, parcă discutând cu cineva. Și-a aranjat rapid părul, apoi a pășit în încăpere. Ochii săi păreau acum surprinși, dându-l puțin de gol. Un băiat se afla pe canapeaua sa, îmbrăcat într-o cămașă lejeră de o culoare alabastru pal. Ochii săi erau albaștri, fermecători. Avea un păr blond, cu câteva șuvițe albastre în el care abia se puteau observa. Pentru secundă, blondul de pierdea, fără a spune nimic până noul venit l-a observat.
-"Tu ești..?" sparge Yoongi tăcerea într-un final, punând întrebarea de bază.
-"Am uitat să mă prezint" spuse băiatul cu o voce blândă, mult mai blândă decât a lui Hoseok. Îi zâmbi ridicându-se, apoi prinse mâna blondului acum blocat în fața sa. Nu îi plăcea să facă cunoștință cu oamenii, mai ales acest băiat era prea direct, făcându-l timid. "Numele meu este Vernon, locuiesc în partea de sud, puțin mai departe de casa ta".
-"Ăm..Sunt..Yoongi" spuse băiatul privind mâinile lui Vernon, apoi ochii săi albaștrii intens.
-"Yoongi, el este sortitul tău. Abia l-am găsit, dar am făcut-o într-un final." spuse Momo mândră de reușita ei.
-"S-Sortit?" spuse Yoongi tulburat. Nu voia să meargă după această tradiție specifică lor, unde fiecare vârcolac are un sortit anume. De ce Momo îi căuta lui un sortit când ea nici nu l-a găsit pe al ei?
-"Știu, cam ciudată chestia asta. Dar mi-ar plăcea să te cunosc mai bine. Momo mi-a spus că ești singur acum." spuse Vernon plin de speranță privind ochii micuți ai blondului.
-"Eu..am pe cineva, nu pot" se bâlbâi Yoongi încercând să pară stăpân pe sine, dar fără reușită.
-"Cineva care nu te știe proteja" adăugă Momo cu mâinile în sân.
-"A fost o neînțelegere-"
-"Măcar lasă-mă să te cunosc mai bine la petrecerea lui Taehyung" insistă Vernon mușcându-și buza de jos. Yoongi oftă, negăsind o portiță de scăpare.
-"Doar o seară"
-"Perfect"
____________________________________
-"Taee. Uite ce am prins" spuse fericit Jungkook arătând o pasăre secată de sânge. Apetitul său de vampir nou născut nu a dispărut încă, dar acum era stăpân pe forțele sale și puternic. Îi plăcea noua sa viață.
-"Sunt mândru de tine, scumpule. Haide să primim oaspeții cum se cuvine acum" spuse Taehyung, apoi întinde brațul către Jungkook, mergând elegant cu el către porți.
Toate creaturile au pășit încet în palat, rând pe rând. Din nou vrăjitoarele, vampirii și vârcolacii erau uniți, trăind în pace.
Hoseok stătea în spatele celor doi regi, așteptând o anumită persoană. Era agitat, dar nu avea ce face în momentul de față. Yoongi putea să apară din clipă în clipă. Nu putea să-și rateze șansa de a-și cere scuze de la el. Simțea că l-a rănit. Pierdut în gânduri, simți o mână pe brațul său. Privi atent către ea, apoi își ridică privirea dând de un castaniu care îi zâmbea.
CITEȘTI
Renaissance - A New Vampire | Volumul II
Siêu nhiên"Trebuie să fugi, Jungkook!" se auzi un țipăt al cunoscutului său proaspăt soț. "Nu te voi părăsi niciodată, Kim Taehyung, mă auzi?" spune aceasta privind mușcătura de pe brațul său îngrijorat. Volumul II al cărții "Keep My Secret". Vor reuși Taeh...