Ziua mult așteptată a sosit. În fața palatului erau adunați o grămadă de persoane, care mai de care venind cu daruri de peste mări, din palate diferite. Asta era tradiția la o nunta regala. Pentru o zi, toate regatele se aduna și sunt prieteni, se distrează împreună, dansează și mai schimbă câteva vorbe despre viața lor, dușmani, prieteni sau altele. Pe o parte, se făceau văzuți vârcolacii care veneau împreună, aducând flori culese din pădurile lor. Florile erau speciale, colorate în culori vii și care inspirau frumusețe pură. Chanyeol, liderul haitei lor, zâmbea mândru având coroana sa imensă pe cap și simbolul unui cap de lup așternut pe mantia sa de o nuanță portocaliu-roșiatic. Era însoțit de doi gardieni ai săi, doi vârcolaci solizi a căror priviri inspira doar frică, arătându-și colții. Tipic lor.
În altă parte, de peste mare, se făceau văzute două corăbii. Una albastră, iar cealaltă verde. În spatele lor, se aflau alte două, una roșie și una galbenă. Erau vrăjitoarele venite din Munții Strămoșilor. În cea albastră se afla Jisoo, care era îmbrăcată într-o rochie regală albastră, împodobită cu valuri de apă, care simboliza elementul regatului ei. În cea galbenă se afla prietena cea mai bună a lui Jisoo, Mina, care conducea corabia în locul lui Jennie. În cea verde se afla Lisa, care își legăna mâinile împreună cu alte câteva vrăjitoare, de peste tot făcându-se observate lumini verzi cu steluțe. Rochia ei era împodobită cu plante, simbolizând pământul. În cea din urmă, cea roșie, se afla Rose privind rece înainte și făcând cu mâna către persoanele care se uitau atenți la ele. Vrăjitoarele din spatele său nu păreau atât de fericite, știind de absența continuă a lui Rose, care nu se prea ocupa de regat și de vrăjile sacre, ca surorile ei. Încercau să mascheze asta, folosind zâmbete false. Rochia lui Rose avea o mantie de un roșu aprins, desenată cu un foc fix pe spate. Vântul îi coordonă mantia și astfel ieșea în evidență.
În depărtare, venind cu niște trăsuri negre, cu un fum negru în urma lor și conduse de niște armăsari de un negru ca taciunele, se simțea prezența celor mai întunecate creaturi, demonii. Jimin rânji privind vampirii și cu gândul la planul său măreț ce avea să se întâmple. A reușit să-l convingă pe tatăl său să nu apară la nuntă. Totul mergea bine până acum.
____________________________
-"Am emoții Yoongi." șopti brunetul care se uita pe geam la toți cei care veneau. Mâinile sale tremurau de la emoțiile ce îl încercau, fără a-și putea păstra calmul.
Yoongi îl ajută să îmbrace costumul său, apoi expiră uitându-se și el pe geam la liderul lor.
-" Va fi bine, Kook. Îți promit. Trebuie să fi respectuos cu toată lumea, să zâmbești mult și să accepți toate darurile de la fiecare regat."
Brunetul aprobă ușor din cap și înghiți în sec. Nu se aștepta să aibă o nuntă atât de mare, cu toate creaturile. Se privea în oglindă, admirând costumul frumos țesut exact pe mărimea sa. Yoongi îl ajută să-și pună cravata zâmbind ușor. Blondul era îmbrăcat într-un costum portocaliu, la fel ca restul vârcolacilor.
-"Camera unde vor face Jisoo și Lisa vraja e pregătită?" întrebă Jungkook încercând să-și păstreze calmul și admirându-și corpul în oglindă.
-"E pregătită, îți vor da darurile, apoi o să dispară rapid, vei vedea. Va fi totul bine."
-"Sper, Yoongi. Abia aștept să îl văd pe Tae, îmi e dor de el."
______________________________
-"Hoseok, unde mi-am pus sacoul? Era pe aici!" spuse stresat Taehyung în timp ce încerca să-și aranjeze părul blond.
Roșcatul veni rapid cu sacoul său, ajutându-l pe V să se îmbrace rapid, apoi îl bate ușor pe spate prietenește.
-"Arăți minunat, king." șopti acesta arătându-și geaca de piele pe spate. Nu putea să renunțe la ea și să fie elegant. Nu era stilul lui. În gândul său se gândea la Yoongi, și la cum îl va scoate la dans.
CITEȘTI
Renaissance - A New Vampire | Volumul II
Paranormal"Trebuie să fugi, Jungkook!" se auzi un țipăt al cunoscutului său proaspăt soț. "Nu te voi părăsi niciodată, Kim Taehyung, mă auzi?" spune aceasta privind mușcătura de pe brațul său îngrijorat. Volumul II al cărții "Keep My Secret". Vor reuși Taeh...