1. A nagy találkozás

451 32 14
                                    

Bella elindult az egyetemre, és ahogy ment az utcán, véletlen beleütközött egy emberbe, hiszen épp azon járt az agya, hogy a holnapi ZH-ra miket kell tanulnia, így nagyon megijedt, észre sem vette, hogy jött valaki szemben. Gyorsan felnézett, és látta, hogy akinek nekiment, az egy nagyon magas férfi, akinek olyan göndör haja van, mint amilyen parókát hordtak az 1700-as években az arisztokrata urak. Ezen majdnem felnevetett, de tartania kellett magát, hiszen inkább bocsánatot kéne kérnie tőle.
- Szörnyen sajnálom uram, nem volt szándékos, csak el voltam merülve a gondolataimban -így exkluzálta magát.
- Semmi probléma, ilyesmi mindenkivel előfordul, veled is sokszor van ilyen, igaz Fred? -nézett jobbra a mellette álló fekete hajú férfira, akit Bella eddig észre sem vett.
- Igen-igen, én is hajlamos vagyok az ilyesmire -mondta, de látszott, hogy zavarban van.
Ezen nevettek kb. fél percet, majd a magas férfi törte meg a csendet:
- Egyébként Brian vagyok, nyugodtan tegezhetsz -mondta kedvesen.
- Rendben Brian, igazán kedves vagy, engem Bellának hívnak. És a másik úrban kit tisztelhetek? -kérdezte.
- Freddienek hívnak, kedves Bella, és kérlek ne mondd azt, hogy úr, közelebb állok az óvodás gyerekhez, mint az úrhoz -mondta nevetve.
Ezen ismét nevetniük kellett, és egyértelműen Bellának mindkét srác borzasztóan szimpatikus volt, de Freddienek az a mondata, hogy inkább óvodás gyerek, mint úr, megfogta, ő is sokszor érzi ugyanezt.
Hirtelen észbekapott, hogy ő eredetileg az egyetemre indult el, és mindjárt elfog késni, így ezt meg is mondta a két fiúnak, akik megértően bólogattak, de ahogy Bella elindult, Freddie utánakiabált, és megkérdezte, hogy melyik egyetemre jár, és mikor végez, mire Bella elmondta, hogy Cambridge, és délután háromra végez, majd elsietett.
- Szemrevaló egy lány, mi? -kérdezte Brian Freddietől, aki erre elpirult.
- Nem tagadom, egészen jól illene hozzád, nem gondolod Bri? -próbálta áthárítani Freddie Brianre, de ez nem sikerült, hiszen sütött róla, hogy odáig van Belláért.
- Mindenesetre, akkor délután háromig tervezhetünk veled, utána már nem, ugye Fred? -kérdezte élcelődve Brian.
- Lehetséges... -válaszolta pironkodva Freddie. Ez nála igent jelentett.
Ezután már nem beszéltek többet Belláról, siettek be a stúdióba Rogerhez, mert még ma fel kell adják a hirdetést, hogy basszusgitárost keresnek a Queenbe, amit Freddie pont egy hónapja nevezett át Smileról Queenre, úgy gondolta, hozzájuk/hozzá ez sokkal jobban illik.

Találkozás MercuryvalWhere stories live. Discover now