"Egymás karjaiban aludtak el..."
Bella boldog volt, azt hitte, az is marad ezután.
Ám álmában egyszer csak rosszat álmodott, és annyira megrémült, hogy könnyes szemekkel riadt fel. Persze Christopher is azonnal felébredt rá, és nem győzte csitítani a lányt.
-Egy szörnyű álmom volt, Chris, és nem tudom mit akar ez jelenteni, annyira félek! -zokogott a másik vállán.
-De mégis mi volt az? -kérdezte aggódóan Chris.
-Egy sötét szobában voltam, és be voltam zárva oda, hiába próbaltam kimenni onnan, nem tudtam, nem volt a szobán sem ablak, sem ajtó, ráadásul nagyon hideg volt benne, és csak ott álltam remegve. Aztán hirtelen megjelent egy fehér macska, egy darabig csak mozdulatlanul ült a lábaim mellett, aztán mikor meg akartam simogatni, hirtelen elfutott, és megint egyedül maradtam. Valahogy átolvadt a falon, vagy nem tudom hogyan jutott ki, de én is ki akartam onnan jutni, és egyszerűen nem tudtam, és nagyon féltem, az álmomban is elsírtam magam, és miközben ott bőgtem, megjelent egy sötét alak, egy ember sziluettje volt, de nem tudtam kivenni, hogy kié, olyan volt, mint egy szellem. Mindenesetre az alak megállt előttem, és csóválta a fejét. Ez volt az egyetlen dolog, amit csinált, és mikor megpróbáltam közeledni felé, egyre hátrébb lépett, majd végül eltűnt, és ekkor ébredtem fel... -miközben ezt elmesélte, újból elsírta magát.
Chris nagy döbbenetében nem tudott mit mondani, így inkább csak magához húzta Bellát, és simogatta a feje búbját.
-Szerinted ez mit jelent? -kérdezte tőle Bella, mikor már kicsit megnyugodott.
-Nem tudom, Bella... sosem értettem az álomfejtéshez. -mondta neki lehajtott fejjel Christopher.
Te mit gondolsz, szerinted mit jelent? -kérdezett vissza.
-Én sem tudom, épp ez a baj... -fakadt ki Bella. Lehet, hogy köze van ahhoz, amit csináltunk..? -kérdezte bátortalanul.
-Nem, ahhoz szerintem semmiképp. Biztos vagyok benne. Figyelj, sok mindenen keresztül mentél rövid idő alatt, nem csoda, hogy ki vagy készülve, és ilyen rossz álmai meg mindenkinek vannak, az a jó bennük, hogy csak álmok. Ne aggódj, minden rendben lesz, és tudd, hogy én mindenben támogatlak és segíteni fogok neked, hogy a lehető legjobban érezd magad velem. Szerintem most maradj nálam amíg egyedül vagyok, és ezalatt a három nap alatt döntsd el, hogy mit szeretnél kezdeni a továbbiakban, de most azonnal szerintem ne menj vissza Freddiehez, elvégre valamiért mégiscsak idejöttél, és ez jelent valamit. Persze, úgy csinálod, ahogy akarod. -tette hozzá.
-Ezen majd reggel gondolkozok, most messze fáradt vagyok ahhoz, hogy ezen rágjam magam. Mindenesetre ma itt alszom, az biztos. -válaszolta Bella, majd lefeküdt aludni újból.
Hamar elnyomta az álom, és szerencsére nem álmodott újat, így nyugodtan tudott ő is, és Christopher is aludni.Reggel, mikor Bella felébredt, Christopher meleg kávéval és ágybareggelivel várta.
-Jó reggelt, szívem! -köszöntötte egy arcrapuszival.
-Neked is jó reggelt! -viszonozta a puszit kisebb fáziskéséssel Bella is.
Hát ezt meg mire véljem? -mutatott a tálcára.
-Fogadd ezen étket szerelmem jeléül, és szokj hozzá, mert amíg nálam leszel, minden nap így fog kezdődni. -mondta neki egy széles vigyor keretében.
Bella csak egy mindenttudó mosoly keretében megcsóválta a fejét, majd belekezdett reggelijébe.
"Ugyan nem palacsinta narancslével, de tény, hogy nagyon finom!" -konstatálta magában.
-Na, mi legyen ma? -tette fel aztán a kérdést Christopher kicsit komolyabban.
-Először is lezuhanyoznék, ha lehet. -mondta Bella zavartan.
-Persze, buta vagyok, hogy nekem nem jutott eszembe magamtól, gyere csak. -invitálta zavarba jőve Christopher.
Itt a fürdőszoba, ez a kádas, ha nagyon zuhanyozni szeretnél, akkor fent van a zuhanyzós fürdőszoba, de én sokkal jobban szeretek kádban fürdeni személy szerint, meg azért ez kényelmesebb is, van rajta pezsgőfürdő gomb is, szóval nyugodtan vedd igénybe, ha gondolod. Akkor jó lesz itt? -kérdezte.
-Pe..persze! -habogta Bella. Kicsit meg volt lepődve a luxus láttán, de aztán összeszedte magát. Én is szeretek kádban fürdeni, hát még ilyen menő sarokkádban! -nevetett.
-Szuper! -nevetett fel Chris is. Itt egy törölköző, ott vannak a tusfürdők és a samponok, ha kell bármi, csak szólj!
-Rendben, köszi. -mondta Bella, majd megvárta, amíg a fiú kimegy, és csak aztán kezdett neki.
ESTÁS LEYENDO
Találkozás Mercuryval
De TodoFreddie Mercury AU Fanfiction ------------------------------------------------------------------ Bella Calloway egy művészlélek, fiatal londoni lány, aki forgatókönyvíró szeretne lenni. Egy nap találkozik a feltörekvő zenésszel, Freddie Mercuryval...