Bevezető

1.8K 37 8
                                    

Jelenleg 1970-et írunk.
Bella Calloway egy 20 éves lány, Londonban éli életét, jogásznak tanul az egyetemen. Bár sosem érdekelte a jog, szülei szerint kiköpött ügyvédnőnek született. Titokban imád énekelni, bár meggyőződése, hogy nincs jó hangja, így énekesi ambícióit nem fedi fel senki előtt. Apjával nem a legjobb a kapcsolata, ellenben anyukáját mindennél jobban szereti. Alapvetően lázadó típus, habár a csapból is a Beatles folyik, ő többre vágyik, unja az egyhangúságot, mindig is a sokszínűséget preferálta. A darkos stílus képviselője, kedvenc összeállítása a bőrdzseki sötét farmerrel, de az elegáns ruhákat is szereti. Kedvenc színe a fekete, illetőleg a vörös. Igyekszik napjait változatossá tenni - mikor épp nem az egyetemen van, akkor ruhákat tervez, festeget, és ha nem hallja senki, akkor még énekel is néha. 3 évet járt zeneiskolába, ott gitározni tanult. Először kissé barátságtalannak látszik, ám ha valaki megismeri, akkor az tudhatja, hogy nála kedvesebb, jószívűbb és segítőkészebb ember nincs. A rock a kedvenc műfaja, de amellett nagyon romantikus alkat.

Ez a szép nyári nap is úgy indult, mint a többi: megreggelizett, elfogyasztotta kávéját, lezuhanyozott, felöltözött, és elindult az egyetemre. Csak ezúttal az úton valami történt, amitől ez a nap más lett, mint a többi...

Találkozás MercuryvalTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang