1.0

3.7K 179 59
                                    

27.02.2019

Merhaba Lavinia,

Uzun cümleler kuramam ben, kısa cümlelerde hisset kalbimi.

Yorgunum, hiç bir şey bilmiyorum... Tek istediğim yüzümü kucağına koymak, başımın üzerinde dolanan elini hissetmek...

Sonsuza dek öyle kalmak...

Bunları yüzüne söyleyecek cesaretim olmadığından değil. Bir gün gitmek zorunda kalırsam, beni hiç unutma...

Hüzünle anma adımı, diline dolama ismimi... Sormazlar da, sorarlarsa eğer beni; 'Çok seviyordu' diye bahsetme 'Güzel seviyordu' de.

Sana Lavinia diye hitap etmeyi özledim
Seni özledim
Sana ait olan her şeyi özledim...

Fakat elimde şuan bir adet vesikalık resmin bir de kaybettiğini sandığın kokunun sindiği atkın var!

Yanımdasın
Yanındayım...

Seni seviyorum Lavinia'

Ben senden gidene kadar seveceğim...

28. Gün...

Siyah defterinin arasına koyduğu, kurumuş küçük 29 yapraklı papatyadan bir yaprak koparttı genç adam. Kopardığı yaprağı, içinde pek çok irili ufaklı kurumuş papatya yapraklarının bulunduğu kavanozuna koydu.

Yüzünde ufak bir tebessüm vardı. Dudaklarının kıvrıldığı o küçük gamze de acılarını saklıyordu ve her güldüğünde biraz daha sızıyordu içine.

Nazikçe bıraktı yaprağı diğer yaprakların içine. Özenle kapattı kapağını, tek kişilik beyaz yatağının hemen yanında bulunan tek gözlü komodinin çekmesine özenle yerleştirdi siyah defterini ve yapraklarını.

"Takvimin en güzel yaprağı seni tanıdığım gün.."

*

Uzunca bir aradan sonra Merhaba, Papatyalarım.

Bu bölüm göz yaşım pıt, kalbim çıt

Multiphoto* : Papatyalar

Multivideo: Uğur Çalışkan -Aşk Payı

Bu bölüm benden sürekli yeni bölüm isteyen, aynı zamanda sınıf arkadaşım olan obirtanedir1903 ' e ithaf edilmiştir.

Teşekkürler Feyzanur...


Lavinia | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin