2.2

3.3K 166 19
                                    

Gece Işıl Sönmez

Gidiyoruz dedim Hazar huysuzluk yapma!" Dudakları itiraz etmek için aralandığı sıra da, mavi gözlerimi açtım ve heyecanlı heyecanlı baktım ona. Yüzünde ki o ifade silinirken iç çekti ve ayağa kalktı.

Beni kıramıyordu bile...

"Şimdi çıkıyorum üzerine rahat bir şeyler giyin!" Dedim ve surat ifadesine bakmadan odadan çıktım. Yasemin Teyze'nin bulunduğu salona doğru hızlı adımlarla ilerledim.

"Hazırlanıyor!"diyerek fısıldadım ve kitap okuyan Yasemin Teyze'nin kitabına devam etmesini rica ettim.

Bir süre sonra salonun kapısında görünen siyah kot pantalonu, ve normal beyaz t-shirtü ile Hazar belirdi. Göz altları morarmış, solgun yüzü ve özensiz saçları ile yine hoş görünüyordu. Usulca gülümsedim ve ayağa kalktım.

Yasemin Teyzeden izin isteyerek evden ayrıldığımız da çağırdığım taksi ile günün ilk planını gerçekleştirmek üzere yola koyuldum.

"Nereye?" Diyerek meraklı siyah gözlerini bana çeviren Hazar'a 'gönlümüzün götürdüğü yere' diyerek cevap verdim ve önüme döndüm. Ellerimi hemen yan tarafıma koyarken, ellerim Hazar'ın eline değmiş ve soğukluğunu hisettiğimde içim ürpermişti.

Elleri ile gözleri ters orantılıydı sıcaklıktaydı.

Elimin eline değdiğini hissettiğinde önce bir ürpermiş sonra da elini geri çekmişti. Bunun dışında herhangi bir iletişimimiz olmamış sessizce geleceğimiz yeri beklemiştik.

*

"Lavinia.." Diyerek onaylamaz gözlerini benim üzerimde gezdirdi, daha sonra hemen ardımda kalan büyük lunaparka çevirdi bakışlarını.

Yüzümde ki gülümseme ve içimde ki o neşe ile soğuk elini elim ile birleştirdim ve çekiştirmeye başladım. Bu hareketim ile birlikte yüzünde gülümseme oluşurken, birlikte olan ellerimize bakıyordu.

Büyük avucunda ellerim yok olmuştu yahu...

"Hmmm" diyerek lunaparkın ortasında durdum ve gözlerimi tek tek bütün aletlerde gezdirdim. Gözüme kestirdiğim hız treninin ardından yönümü oraya çevirdim, benden önce davranarak bilet parasını öderken ses etmemiştim.

Trenin dolması kısa süre içinde gerçekleşirken, en ön koltuklardan ikisine kurulmuştuk. Hız treni ileriye doğru son hızda ilerlerken, yüzüm de ki kahkahayı durdurmaya çalışıyor diğer yandan da, Hazar'ın yüzüne doğru çarpan saçlarımla uğraşıyordum. O ise yüzünde ki gülümseme ile beni izliyor arada sırada benim gibi gülüyordu.

Sonunda trenden indiğimizde buradaki bütün o aletlere bineceğime emin olmuştum. Ve tabiki Hazar'da benimle birlikte.

Dönme dolabın en tepesinde durmuş, batan güneşin keyfini sürüyorduk. Elimde tuttuğum pamuk şekerimi bir Hazar'a veriyordum bir de kendim yiyordum. Yüzünde ki kocaman gülümseme ile bana eşlik ediyordu ve bu nasıl söylesem. Muhteşem hissettiriyordu.

Pamuk sekerimin son parçasını ona doğru uzattım ve ağzını açmasını bekledim. Yüzünde ki gülümseme ile ağzını araladığında, pamuk şekeri ona vermek yerine kendi ağzıma atmıştım ve aynı zamanda onun ilahi sesini işitmiştim.

Hazar'ın kahkahası...

*
Oyun parkında bulunan tüm aletlere teker teker binmiştik, sadece o büyük salıncaklar kalmıştı fakat onlardan fazlasıyla korkuyordum. Yüzüm de ki buruk ifade ile ona bakarken, bileğimden tutulmuş ve es zamanlı olarak buruk ifade ile baktığım salıncağın önüne gelmiştim.

"Binmesem." Diyerek sessizce fısıldadığımda kafasını olmaz diyerek sallamış ve kendisinin hemen önünde kalan salıncağa bindirip önümde ki kemeri bağlamıştı.

Yavaş yavaş çalışmaya başlarken, hemen arkamda ki salıncakta olduğunu bildiğim Hazar ile kendimi güven de hissetmiş ve arkaya doğru yavaşça dönerek elimi ona uzatmıştım. Salıncakların yakın olması sebebiyle elimi kavramış ve yüzünde ki gülümseme ile, gözlerime bakmıştı.

İlk kez bu kadar çok güldüğüne şahit oluyordum.

Ellerimizi hiç ayırmadı bir daha...

hazaralagul: ellerimiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hazaralagul: ellerimiz

489 beğeni

-bu gönderideki yorumlar kapatılmıştır.-

geceisilsnmz: Günün en güzel saatleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

geceisilsnmz: Günün en güzel saatleri

1893 beğeni

-bu gönderide ki yorumlar kapatılmıştır.-

Lavinia | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin