Hazar Alagül
Güzel insanlar güzel severler, sevsene beni...
Binlerce hayal biriktirdim ben, onunla. Ben daha biz olmanın hayalini dahi kuramazken, yanıma koştu. Sevgilisi vardı. Üzdü. Üzüldü.
Hepimiz bir yerden kırıldık, kırdık. Belki sevdik. Ama bilmeliydi ki en çok ben sevdim. Saç tellerini sayabilecek kadar sevdim. Kırık, gözlerinde kendimi paramparça bulacağını bile bile sevdim.
Sende beni sever misin Gece?
Garipti, tüm bu olanlar. Gece'nin beni bulması, bana karşı çabucak gelişen ilgisi. Güzelliği ve şaşkın gözleri. Her şeye rağmen o çok güzeldi.
Duvarımda asılı olan yüzlerce fotoğrafı şimdi kendim çekiyordum. Karşımda durmuş bana gülümseyen bu kız, bana Dünya'nın en guzel manzarasını sunuyor, kaybetme korkusuyla yanıp tutuşmamı sağlıyordu.
Üzülmemeliydi.
Arada soğuyan kahvesini yudumluyor, sonra tekrar bana dönüyordu. Bir kaç mırıltı çıkartıyor ve dudaklarını aralıyordu. Bir şeyler söylemek istiyor ama söyleyemiyordu.
"Susmamalısın!" Diyerek konuşmayı ilk başlatan ben olmayı tercih etmiştim.
"Sana bir şey söyleyeceğim."
"Söyle."
Derin bir nefes aldı ve şişen yanaklarını indirerek, sertçe soludu.
"Bizim Samet'le ayrılmanızı sağlayan kutuyu sen mı gönderdin?" Kaşlarımı çattım. Neden bahsettiğini anlamamıştım. "Ya, yanlış anlama. O kutu gerçekleri açıklıyordu. Sadece bilmiyorum. Uff neyse boşver." Garip bir telaşla, ellerini sallayarak konuştu ve sustu. Neden bahsettiğini bilmediğim için garip bakışlar atıyordum.
"Siz onunla neden ayrıldınız ki?" Diyerek sertçe yutkundum. Onun yüzünden ağlamış, kırılmıştı. Ona aşık mıydı bilmiyorum ya da onu unutmuş muydu bilmiyorum. Merak ediyor muydum? Fazlasıyla. Ama onun özeli onu ilgilendiriyordu.
"Şey, kusura bakma. Saçmalamadan ibaretti."
"Sizin ayrılmanızı sağlayan o kutu da ne vardı Gece."
"Benim uğruma iddiaya girdiğine dair bir kaç resim." Dedi sessizce, mırıldanmıştı. Bense fazlasıyla sinirlenmiştim.
Adiydi.
Sustuk.
"Ben göndermedim."
"Peki."
"Tamam."
Sustuk.
Sustuk belki ama şuan burada ki sessizlik, en kuvvetli cığlıktı.
Kalbim ne zaman bu kadar sesli atmayı bırakırsın?
Hiç bir vakit öyle mi?
Duydun mu Lavinia? Kalbim bile senin için bana ihanet ediyor.
Eee söylesene şimdi bana senin kalbin duyar mı kalbimi?
#
Selamun Hello
New Bölüm
Eee nassiniz.
Daha sık bölüm gelecek relax.
Hazar evlensene benle. Sana çay yaparım.
Hazar Alagül: N a H
Üzdün bb :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavinia | texting
Short Story¢|tamamlandı.| sensizliktekayipbiri: rüzgarın esişine gülen sen (Mesajınız gönderilmedi) sensizliktekayipbiri: bana bir tebessüm bile etmedin (Mesajınız gönderilmedi) * 'Ölünce sevemezsem seni...'