1.7

3.5K 177 42
                                    

Gece Işıl Sönmez

13 Mart 2017

Gözlerim kitaplıkta okuyabileceğim rafları tararken, bir an duraksadım. Seneler önce okuduğum ve büyümemde bana yardımcı olan 'Küçük Prens' kitabı ile karşı karşıya geldim. Yüzüm de ufak bir gülümseme oluşurken, dizlerimin azıcık üzerinde olan eteğimin açılmamasına dikkat ederek kitaba uzanmaya çalıştım.

Boyumun kısa olması ve ayağımda etek olması dışında hiç bir sorun yoktu elbette.

Çabaladıkça alamıyor, komik bir çırpınışa giriyordum. Kütüphanede olmasaydık eminim ki, çığlık atardım fakat buradan çıkmadan inek öğrenciler tarafından öldürülürdüm.

Kollarım ağrımaya başladığı sırada, kitap rafların arka tarafından bir ele ulaştı. İnce uzun parmakları benim kaç dakikadır uzanmak istediğim kitaba ulaşınca sinir küpüne dönmemek için çok az bir vaktim kalmıştı.

Tâ ki... Kitabı bana uzatama kadar.

Yüzüm de ki utangaç gülümseme ile kitabı elime alırken gözlerimi kaldırdım ve kitabı bana veren kişinin gözleri ile göz göze geldim.

Çok koyuydular... Siyah, simsiyah.

Hafifçe tebessüm ederek önüme döndüm, son anda aklıma gelen teşekkür ederim cümlesi ile arkama dönerken, arkasını dönmüş bir şekilde duruyor olduğunu gördüm. Rahatsız etmemek nâmına arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım.

-

Günümüz

Aklıma dank eden sahneler ile oturduğum koltuktan kalktım ve hızlıca odama ilerledim. Hızlı bir biçimde odaya damladığım da, kendimi kitaplığımın önünde 'Küçük Prens' kitabımı ararken bulmuştum. 3 raflık kitaplığım ağzına kadar kitaplarla doluydu ve 'Küçük Prens' kitabını bulmak fazlasıyla güçtü.

Ellerimi tek tek bütün kitaplarda gezdirdikten sonra arkalarda kalan yüzü buruşmuş kitabı elime aldım. Fazlasıyla eskimişti fakat benim icin yeri hep aynıydı.

Sayfalarına teker teker bakarken, kırmızı fosforlu kalemle çizilmiş satıra denk geldim. Ve hemen ardında yazan yazıya...

Günün birinde herkes kendi yıldızını bulabilsin diye mi parlaktır yıldızlar?

-Öyleyse ben buldum...

#benbuldum

Ayyy! Bu bölüm çok hoşuma kaçtı. Sizce Gece ve Bilinmeyen Numara'nın durumu ne olacak?

Samet hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce ne olabilir? -Samet Gece'nin sevgilisi-

Sizce Gece Bilinmeyeni hatırlayabilecek mi?

Sorular sorulaaar...

Multiphoto: Küçük Prens ♡

Multivideo: SFB- Şu An...

Bu arada 'Ölüm Kokan Kadın' isimli kitabıma bakmadıysanız, ıceriye davetlisiniz 😍

Lavinia | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin