1.3

3.3K 174 58
                                    

Gece Işıl Sönmez

"Ya abi!" Diyerek huysuzlandım.

"Gece Allah aşkına sadece bir kaç haftalığına şehir dışına çıktım ve nasıl sevgili buldun. Hadi onu geçtim. Kim bu çocuk?" Sorgulayıcı bir ifade ile yorgun bir şekilde bedenini koltukta geriye attı. Ayaklarını, sehpaya doğru uzatırken başım fazlasıyla ağrıyordu.

"Abi-"

"Ayrıca küçük hanım, ben neden sizin bir ilişkiniz olduğunu instagramdan öğreniyorum?"

"Abi-"

"Tanışmak falan istemiyorum. Seveceğimi de zannetmiyorum. Kalbini kırdırma bana!" Sert sesi odada yankılanırken, ne diyeceğimi kestiremiyordum.  Konuşmama müsaade etmiyordu ve sanırım Samet'ten pek haz etmemişti.

Kendimi gergince koltuğa attığım sıra da, kapı zilinin çirkin sesi kulağıma ulaştı. Abim benden önce davranarak, kapıya ilerlediğinde neden böyle bir şey yaptığını anlamamıştım.

"Üzerine düzgün bir şey giy!"

Gözlerimi devirerek, koltuğun kenarına attığım büyük beden t-shirtü üzerime geçirdim ve usulca abimi bekledim. Kıskançtı falan ama abimdi sonuçta.

"Sana gelmiş!" Diyerek elinde ki ufak bir kutuyla ıceriye giren abime karşılık, kaslarım çatıldı. Bir şey sipariş ettiğimi hatırlamıyordum.

"Neymiş!"

"Bilmiyorum, müneccim olmadığım için içinden ne çıkacağı hakkında bir tahminim yok!"

Elinden kutuyu kaptığım gibi, merakla poşetini yırtarken, ne çıkacağını merak ediyordum. Şeffaf poşet yırtıldığında kahverengi küçük kutuyu içerisinden çıkarttım ve kapağını açtım.

Ellerimi içerisine daldırıp, elime gelen siyah albüme baktım. Garip bir aurası vardı. Gizemli bir kimlik tarafından gönderilen siyah bir albüm.

Kameralar nerede?

Albümün içerisini açtığım da görmeyi beklediğim en son şey bile bu değildi.

Selam evet sövebilirsiniz. Burada kestiğim için.

Neyse! Ne çıkmış olabilir?

Multivideo: Pera- Biri vardı

Lavinia | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin