Nihayet şehre inmiştik. Şuanlık herşey normaldi. Ama içimde yinede bir korku vardı. Tam telefonumda saate bakıcakken Zeybebin babası Suat Amca Hâyâl kızım şimdi daha iyi misin ? Bunu sana nasıl yaptılar hâlâ aklım almıyor.
Diyince Suat Amcaya iç çekerek bakarken iyiyim Suat Amca. Sizin hakkınızı nasıl öderim bilemiyorum. O cehennemden beni kurtardığınız için teşekkür ederim... Derken gözlerim dolmuştu. Ama iç çekip sözlerime devam ettim. Ben babamdan bunu hiç beklemiyordum ama.. O üvey annem yanii Neriman Hanım yüzünden böyle oldu babam...
Diyip derin bir iç çektim. Sonra gözlerimi kapatıp küçük ama derin bir uykuya daldım...
《♡》
Hâyâl kalk geldik bitanem. Zeynebin sesiyle irkilmiştim. Dışarı baktığımda Zeynebin evine gelmiştik. Arabadan hızla inip hep birlikte eve doğru yürüdük.
Kapiya geldiğimizde Zeynebin babası Suat Amca anahtarla kapıyı açıp içeri girdik. Bu arada Zeynebin anneside benim annem gibi vefat etmişti. Zaten ikimizin annesi aynı olaydan dolayı vefat etmişlerdi.Araba kazasından...
Ben biraz çegingen davraniyordum. Sonuçta benim evim değildi burası. Bi anda Zeynebin beni çekiştirmesiyle onun odasına gelmiştik. Zeynep bianda Hâyââââll ! Kurtulduk evet kurtulduk ! Yaşasıııınnn ! Kızım ne duruyorsun oynasanaaa !! Demesiyle istemsizce kahkaha atmışım.
Deliydi bu kız tam bir deli, ilkokuldaykende böyleydi. Bi anda babası odaya girip, Zeynep kızım ben gidiyorum siz istediğiniz gibi takılın. Şu bizim ev varya şirketin oralarda. Ben 1 hafta felan orda takılicam sizi rahatsız etmim. Tamam mı kızım ? Eğer bir sıkıntı olursa ararsınız beni. Derken bana bakıyordu. Biraz üzülmuştüm. Adam benim yüzümden evinden olmuştu.
Zeynepte durur mu hemen söze atladı,tamam babaların en güzeli en tatlısı sen git oralarda takıl. Bizde burda usul usul otururuz. Derken bana göz kırpmıştı. Anlaşılan yine bi delilik yapicaktı. Babası olumlu anlamda kafasını sallayinca ben hemen söze atladım, şeyy Suat Amca... eğer benim yüzümde- sözümü kesmişti Suat amca hayır kızım ne alakası var. Eğer sen beni rahatsız etseydin seni ordan kurtarmazdım. Şimdi susta amcanın sözünü dinle , hadi ben kaçar derken sırıtmıştı. Bende istemsizce gülmüştüm:)
Suat Amca gittiği anda Zeynep telefonunu alıp küçük bir radioya bağlamıştı , son ses bir şarkı açmıştı. Ve başladı deli deli dans etmeye. Ben ise şaşkınlıkla onu izliyordum.
Sonra benim iki elimi tutup oynatmaya başlamıştı,eee Hâyâl hadii oynasana senin kurtuluşunu kutluyoruz, kizım hadi canlan aaaa çok ayıp !! Deyip kahkaha atmıştı ve bende istemsizce kahakaha atmıştım.
Sonra bende bi baktım deli gibi dans ediyorum. Zeynep beni her zaman şaşırtıyordu aynı şimdiki gibi mesela.
《♡》
O kadar çok oynamıştık ki artık ayaklarımda derman kalmamıştı. Sonra kendimizi el ele tutuşup koltuğa geri geri attık. Sonra birbirimize bakıp kahkaha atmıştık.
Zeynep ben çok yoruldum yaa. Beni ne hâle soktun baksana bi bana. Derken ellerimi üzerimde gezdirdim. Zeynep ise çok masummuş gibi ee kızım sen bizi ne sandın. Sen daha dur bu ne ki daha yolun başındasın. Diyip gözlerini sinsice kısıp ellerini birbirine sürttü. Ben ise gözlerimi kocaman açıp ağzım O şeklini almıştı.
Sonra yine istemsizce kahkahalara boğulmuştuk. Zeynep buydu işte beni hemen mutlu edicek biriydi. Beni her zaman düşünen , gözümden göz yaşlarını görürken hepsini ben ağlamim diye tek tek tutan. O ponçik kalbini benim için deli gibi atması... bunlar beni hep mutlu ediyordu.
Bi anda benim gözlerim saate kaydı. Veee çok şaşırmıştım. Tam saat 01:30 'du şok olmuştum. Zeynep artık yatalım kuzum. Hem zaten bu gün bir sürü olay atlattık. Çok yoruldum. Diyince Zeynep hüzünlü gözlerle bana bakıp kafasını olumlu anlamda sallamıştı.
Odaya giderken benden bir öpücük almıştı. Tabii ben boş kalırmıyım , kalmam hemen bende öptüm onu sonra ben yerdeki yatağa yattım o ise kendi yatağına.
İyi geceler Zeynebim...
İyi geceler Hâyâlim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKÂNSIZ UMUT
RomanceSevdiği çocuktan hâyâl bile edemeyeceği şekilde büyük bir ihanete uğramış kızın hikâyesi... Hikâyeden bir kesit; Bende ayakata hazırol şeklinde onu bekliyordum. İçeri adımını attı ve onla göz göze geldik. Ben masum gözlerimle ona bakıyorken oda bana...