2.BÖLÜM

42 9 4
                                    

Babam odadan çıkarken Zeynep huzünlü gözlerle bana bakıyordu. Benim ise elim yüzüm hep kan olmuştu,sırf o pislik ağa yüzünden...

Zeynep beni yerden kaldırdı,elimi yüzümü yikayip güzelce pansuman yaptı. Ama ne kadar yaralarıma pansuman yapsada kalbimdeki yaralar asla geçmicekti. Zeynep benle ilgilenirken üvey annemde sinsi sinsi bize bakıyordu. Zaten beni ezelinden beri sevmezdi.

O gece Zeyneple uzun uzun konuştuk ve bir karara vardık. Zeynep düğün günü beni kendi evine kaçırcaktı.Allahtan Zeynebin evi şehirdeydi...

Sabah uyandığımızda ev kadınlarla doluydu. Hepsi benim çeyizimi hazırlama telaşına düşmüştu. Ben ise içten ice kahraluyordum...

Öyle boyle derken duğün günü geldi çattı. Ben o gece hiç uyuyamamiştim. Ya kaçamazsak ya yakalanırsak...

Dışarida kazan kazan yemekler vardi. Etraf özenle süslenmiş,davullar zurnalar herşey normal gidiyordu...
Bana o iğrenc gelinligi giydirdiler. Akşama doğru yaklaşıyordu. Ben odada beklerken birden içeri Zeynep girdi. Hâyal kalk gidiyoruz dedi. Ben sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Eğer kaçarsamda ilk Zeynebi sonrada beni öldürürdü.

Ben sonunda kararımı verip kaçıcaktım buna emindim. Zeynep hemen aceleci sesiyle Hâyâl hemen bu kıyafetleri giy. Sonra dışarıdaki kalabalik sesini duyduğunda arka kapidan dışarı çık. Bizi orda siyah bir cip bekliyor. Tamam mı gülüm ?♡

Ben çok şaşırmıştım bu kiyafetleri giyip kaçarken Zeynep ne yapicaktı. Hemen lafa atladım. Tamam bu kıyafetleri giyerim giderimde sen ne yapıcaksın Zeynep ? Ya başına birsey gelirse.. Zeynep ben dışarıda bahçede yürürken bayılma numarası yapıcam. Ve bu durumdada herkes benimle ilgilenicek. Sende bunu fırsat bilip kaçıcaksın tamam mı ?

Ben şok olmuştum. Ya Zeynebe birşey olursa.. Zorla bu durumu kabul ettim. Ama bu yaptığımız büyük bir risk olucaktı...

Ben kiyafetleri giymeye başlarken Zeynepte dışarı çıkmıştı...

ZEYNEP;

Hâyâli böyle bi duruma sokmak istemezdim ama kardeşimi canımdan çok sevdiğim dostumu kurtarmaliydim...

Ben bahçeye çıkmıştım. Gelin masasına giderken yalandan baş donme numarası yaptım ve bunu yaparkende ellrim titriyordu..

Sonra Hâyâlin üvey annesi yanıma geldi Zeynep Hanım gelin hanımı getir bakalım buraya nikahı artık kıyalım demi !!! Bu kadından nefret ediyordum. Hâyâle bir gün yuzü bile göstermedi ve bu beni çok üzüyordu.

Bende tam tamam derken kendimi yere attım. Ayy ayy Zeynep bayıldı yardım edin koşun alın şu kızı ! Hâyâlin üvey annesi bunları söylerken birazda komiğime gitmisti. Vede tam istediğim olmuştu herkes başıma toplanmıştı.

Beni apar topar bir odaya taşıdılar. Herkes başımdaydı. Benim uyanmamı bekliyorlardi. Ben hafiften gözlerimi açmıştım. Herkes bana iyi misin diye soruyordu. Ben de kafamı öne doğru sallamıştım.

Herkes benim iyi olduğumu öğrenince dışarı çıkmışlardı. Bende hemen doğrulup arka kapıdan gizlice kaçtım.

Siyah cipte Hâyâl beni bekliyordu hemen arabaya atladım ve yola çıktık. Bu arada arabadaki şoförde benim babamdı:)

HÂYÂL;

Sonunda kurtulmuştum evet kurtulmuştum artık özgürdüm. Hayatimda hiç ollmadığım kadar mutluydum. Ama biliyordum ki babam bunu öğrendiği anda ilk beni sonrada Zeynebi öldürücekti.

Şuanlık herşeyi boşverdim ve Zeynebe sıkı sıkı sarılıp Zeynebim bitanemm en iyi dostum. Seni çok seviyorum. Artık ne yapsam senin hakkını ödüyemem. Hakkını helal et KARDEŞİM♡♡♡ Bunları söyledikten sonrada Zeynepte helâl olsun en iyi dostum bende seni cok seviyorum...

Aramızda böyle kisa bir konuşma olduktan sonra yine birbirimize sıkı sıkı sarılıp yolumuza devam ettik...

İMKÂNSIZ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin