19.BÖLÜM

9 2 0
                                    

Hastanede bir köşeye oturmuş bekliyordum. Bir süre sonra hastanenin müdürü geldi. Beni çok hoş karşılamıştı. Sonra beni doktorların yanına götürüp onlarla teker teker tanıştırdı. "Evet arkadaşlar yeni doktor hanım geldi. Tanışın. "Dedi kibarca. Herkes"merhaba, hoşgeldin"gibi sözcükler söyledi. Hepsi uzaktan hoş ve tatlı görünüyorlardı. Bende "merhaba"dedim heyecanla. Sonra müdür tekrar lafa atlayıp"Gençler siz kaynaşın güzelce. Ayşegül sende yeni doktorumuza hastaneyi gezdir sonra odasına götür."dedi ve odadan çıktı.

Beni yanlarına oturmam için çağırdılar bende oturdum tabi. Odada tam 13 tane doktor vardı. 7 tanesi erkek 6 tanesi kızdı. Benimle birlik 14 oldular tabi. Sonra hepsi teker teker kendini tanıttı. İlk önce erkek doktorlar ke dini tanıttı. "Merhaba benim adım Ali. 30 yaşındayım ve nişanlıyım."dedi Ali ağabey. "Merhaba benim adım Aras 24 yaşındayım ve bekârım."dedi Aras." Merhaba benim adım Sinan. 35 yaşındayım ve evliyim."dedi Sinan ağabey." Merhaba benim adım Tuğrul. 38 yaşındayım ve evliyim."dedi Tuğrul ağabey." Merhaba benim adım Gökhan. 28 yaşındayım ve sevgilim var :)"dedi Gökhan. "Merhaba benim adım Yusuf. 34 yasındayım ve evlenip boşandım."dedi Yusuf ağabey. "Vee merhaba benim adım da Bilal. 46 yaşındayım ve evliyim. Bu arada aranızda en yaşlınız benim. "Dedi gülere Bilal ağabey.

Sonra kızlar başladı kendini tanıtmaya. "Merhaba canım öncelikle benim adım Sena. Ben 26 yaşındayım ve bekârım."dedi Sena." Merhaba canım. Benim adım Tülay 39 yaşında evli bir kadınım."dedi sakin ve hanım bir şekilde Tülay abla. "Merhaba benim adım Eda. 31 yaşındayım ve evliyim. "Dedi Eda abla. "Merhaba canım ben Ayşegül. Bende 26 yaşında ve bekâr bir hanımım"dedi gülerek. "Merhaba. Benim adım Yıldız 37 yaşındayım ve evliyim."dedi Yıldız abla. "Merhaba tatlım. Benim adım Buse. 27 yaşında nişanlıyım."dedi Buse.

Hepsi çok tatlı ve şekerlerdi. Bende onlara "hepinizle tanıştığıma memnun oldum. Hepiniz çok iyi bireylere benziyorsunuz"dedim tebessüm ederek. Sonra Aras lafa atladı ve "ee hadi sende kendini tanıt bize"dedi heyecanla. "Ee tabii. Öncelikle takrardan merhaba. Benim adım Hâyâl Eğilmez. 26 yaşında bekârım. Buraya Rusya'dan geldim ama tabi önceden de 18 yaşıma kadar Türkiye'de yaşadım. "Dedim tebessüm ederek. Sonra herkesin ağzından vaaoov,vaayy,vay be gibi sesler çıktı. "Birşey sorabilir miyim ? Neden herkes şuan burda hastası olanlar yok mu ? "Dedim merakla. Sonra Bilal ağabey "şuan kısa bir tatildeyiz."dedi göz kırparak. Sonra hepsi beraber güldü ve bende onlara eşlik ettim. Allah'ım sana şükürler olsun. Yüzümden gülücükleri hiç eksik etmiyor onca olanlara rağmen ve bir çokta arkadaş ediniyorum.
"Ee hadi gel Hâyâl ben sana buraları gezdireyim"dedi Ayşegül.
Bende başımla onayladım ve beraber odadan çıktık...

...

"İşte böyle ee hastanemizi nasıl buldun ?"dedi Ayşegül ellerini cebine sokarak. "Çok beğendim. Gerçektende çok güzel bir hastane."dedim gülümseyerek. "Gel hadi kantine inelimde birseyler içelim hem sohbet etmis oluruz. "Dedi Ayşegül. Bende olur anlamında başımı salladım ve beraber kantine gittik. İçeceklerimizi alıp dışarıdaki çardaklara oturduk.

"Ee anlat bakalım Hâyâl ? Neden Rusya'ya gittin ?"dedi Ayşegül. Bu soruyu sormasıyla yaklaşık 10 saniye falan Ayşegül'ün yüzüne hüzünle baktım. Gözlerimi uzaklara sabitleyip anlatmaya başladım. "Biri vardı, çok sevdiğim,yere göğe sığdıramadığım,her an düşündüğüm biri vardı ama şimdi yok."dedim iç çekerek. "Peki neden ?"dedi Ayşegül." İhanet etti. Sev- sev- sevdiğim a- ad- adam, en yakın ar- arkadaşımla be- beni aldattı. İnan dünyalar başıma yıkıldı o gün ve işte o gün ben babamla Rusya'ya gittim. Bir daha 8 yıl sonra geldik. Koskoca 8 yıl"dedim gözlerim dolarak. Ayşegül'de "canımm kıyamam ya. Bu nasıl adamlıktır ya. Hakkını helâl etme ikisine de Hâyâl" dedi sertçe. "Olmaz ! Yani eğer öyle bir şey yaparsam içim yanar. "Dedim elimdeki sodayı sıkarak. "Peki şimdi yanmıyor mu ?"dedi Ayşegül. Kafamı iki yana salladım.
"Ben onu çoktan unuttum."dedim net bir şekilde.

İMKÂNSIZ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin