Când momentele de fericire își cer dreptul de a apărea în viața ta,brusc cineva le oprește.
"Mă trântește pe canapea și se pune peste mine,sărutându-mă pe gât.
Îi apuc tricoul și i-l dau jos,Cristian având o privire perversă.-Știu de când așteptai asta,babyboy.îi șoptesc la ureche...."
Acesta îmi dă tricoul jos,aruncându-l pe undeva prin sufragerie,făcând același lucru și cu sutienul meu.
Încerc să avansez și să îi desfac fermuarul de la pantaloni însă se aude ceva de la intrare,semn că cineva a intrat în casă.
Mă acopăr cu pătura și iși face apariția mama mea în casă.Îmi venea să o strâng de gât că mi-a stricat momentul,dar m-am uitat la fața ei,era așa speriată..-Ămm,doamnă Teodorescu..spune Cristi trecându-și cu mâna prin păr,semn că s-a rușinat.
El face asta doar când vrea să pară sexy,sau când se rușinează,și nu cred că vrea să pară sexy în fața mamei mele.
-Ce este,mamă?
-Uite,îmi pare rău că v-am stricat micul moment,mă rog.Dar am o problemă.URGENTĂ.
-Ce s-a întâmplat?o întreb.
-Tatăl tău a fugit de la închisoare.L-am auzit cum vorbea singur în timp ce mă cauta,eu mă ascunsesem.Spunea ceva că o să îi omoare pe toți cei care l-au băgat la pârnaie.
-Doamne.Și cum ai fugit?o întreb.
-Am ieșit prin ușa din spate.
-Of,doamne.spun și o iau în brațe pe mama mea.
-O să anunțăm poliția,dar pentru siguranța noastră,voi lua ăsta cu noi.spune Cristi și scoate un pistol dintr-un sertar din casa Andreei.
-Cristi,ce vrei să faci cu ăsta?îl întreb speriată.Și de unde știai că e acolo?
-Nimic,doar pentru siguranță,repet.Și logic că mă așteptam să fie pe aici un pistol,doar tatăl Andreei e polițisit,și noroc că sunt plecați.
-Și ce o să facem?întreabă mama.
-O să îl ademenim în capcană.Sunăm poliția să aștepte în spatele casei,fară gălăgie,cum un echipaj puternic.Dumneavoastră,spune uitându-se la mama,îl veți striga să vină afară,iar când va veni,va iesi și poliția din spate.
-Oh,deșteptule.îi spun eu iubitului meu.
Pentru a avea o viață fericită,trebuie să fi un luptător,să treci prin lupte atât fizice cât și psihice,să înveți ce înseamnă să treci cu adevărat prin viață.
Next:20-25 de voturi,știu că putem.