26

1.1K 76 5
                                    

resmen kitabı az önce görüp farkettim varlığını msndoskfksm sorry diğer kitaplardan bunu unuttum.

görmeyeli 1k olmuşuz, happy~


"Jimin!"

"Hm?" bakışlarımı ona çevirdiğimde suratı asıktı.

"Bu Jennie seni seviyor olmasın?"

"Nereden çıkardın aşkım?"

"Yok neymiş dün ge-ce se-nin-le ay-nı ya-tak-tay-mış. Yok amk daha neler?" sinirden vücudunu kasmıştı.

Yanağına öpücük kondurup omuzlarını okşadım. "Sakin ol, neden yazmış bilmiyorum ama öyle bir şey olmadığını biliyorsun. O yüzden kafana takma." Parmak uçlarıma çıkıp okşadığım omuzları bıraktığımda Jungkook eskisi gibi sinirli görünmüyordu.

"Ne kadar daha sürecek bu sizin ilişki işi?"

"Bir kaç güne biter. Bende yarından sonra işe tekrar gitmeye başlayacağım. Konserler ve seyahatler olacak. Yoğunluğumda sana vakit ayıramayabilirim, bu yüzden sende gelmek ister misin gittiğim şehirlere?"

"Gelebilirim, işim gücüm yok." diyince suratı düşmüştü. "Resmen sığıntı gibi yaşadığım yetmezmiş gibi bir de işe gitmiyorum."

"Paraya ihtiyacımız yok." sözlerimden sonra daha da alınmıştı. "Bebeğim istiyorsan asistanıma söyleyeyim, ne işi istiyorsan sana ayarlasın."

"Ah cidden mi? Ortaokullularda ingilizce öğretmenliği yapmak istiyorum. Bir de şey, İngiltere'de çok ünlü olan bir kitabın çevirmenliğini yada burada çok ünlü olan bir kitabın ingilizce çevirisini de yapabilirim." heyecanla art arda sayarken gülümsemiştim.

"İkisini yapmak zor olur."

"Hayır istiyorum~" şu şirinliğe dünyayı bile ikiye bölebilirdiniz.

"Tamam hemen arayıp söyleyeceğim. Tez zamanda bulacağına eminim."

"Teşekkür ederim." diyip yaklaşıp dudaklarıma öpücük kondururken vücutlarımız da anahtar-kilit uyumu gibi birbirlerine kenetlenmişti.

Perv3rt [M] JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin