36

918 61 10
                                    

Kyung Mi'nin hazırladığı mükemmel kahvaltının yanına gittiğimde Jungkook'ta odamızda telefonla konuşuyordu. 5 dakikaya gelirim diyip öpücük konduralı dudaklarıma neredeyse yarım saat olmuştu ve ben doymuştum bile. Yanına gitmek için tam kalkacakken Jungkook mutfak kapısından içeriye girmişti.

"Noldu?"

"Önemli bir şey değil."

Her sinirlendiğinde olduğu gibi yanakları kızarmıştı. "Sinirli gibisin."

"Değilim güzelim." Masaya oturunca, artık soğumuş olan kahvaltısından, bir lokma ağzına atıp konuştu.

"Bana anlatmıyorsun. Neye canın sıkıldı bilmek istiyorum."

İkinci attığı büyük lokmayı yutup "Bilmek istemezsin." dedi.

"Sanane benim bilmek isteyip istemememden. Ayrıca iyi de olsa kötü de olsa senin hakkında ki şeyleri bilmek benim hakkım."

"Sinirliyim Jimin, boşver."

"Az önce sinirli olmadığını söylemiştin."

"Gerçekten gereksiz bi şey. Ayrıca artık hayatımda da değil. Geçmiş bitmiş bi olay, gereksiz yere canımızı sıkmamıza gerek yok."

Kafamı bıkkınlıkla geriye atıp tavana saniyelik bir bakış gönderdim. "Jungkook söyle dedim."

"Taehyung'la kavga ettim. Önemi yok."

"Ne için kavga ettiniz?" Bana susmamı söyleyen bakışlar gönderip kahvaltısına geri döndü.

Suratına köpek yavrusu bakışları attığım sırada eğilip dudağımın kenarını öptü.

"Taehyung... aslında benim eski erkek arkadaşımdı."

Zorlanarak söylediği cümleyi idrak eder etmez sinirden yüzüm ısınmaya başlamıştı. "Ve sen benden bunu saklaman yetmezmiş gibi bir de onunla kalacaktın. Onun evinde. Gece." Aklıma gelen senaryolarla gözüm dolmuştu.

"Hayır güzelim sen varken onunla işim olmaz. Olmadı da zaten. Çıkıp senin yanına geldim."

Kafamı olumsuz anlamda salladım. "Azdığın için geldin."

"Azdığım için oradan buraya neden geleyim, Taehyung onu becermeme dünden razıyken? Taehyung buluşmazsak sana eskiden sevgili olduğumuzu söyleyeceğini söyledi."

"Adam öldürdün de saklıyorsun sanki. Eski sevgilin olabilir Jungkook ne yapayım? Sadece görüşmenize izin vermezdim."

"Boşuna negatiflik olsun istemedim."

"Şu an çok pozitifiz zaten."

Kahvaltıdan önce spor yapma planım vardı. Sinirimi çıkarmak için hızlıca salonuma gittim.

kaos kdmclsmxğsödşöc

Perv3rt [M] JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin