Üyeme değen garip şeyle gözümü açtım. "Jungkook napıyorsun?" Uykudan yeni uyanmanın verdiği salaklıkla gözlerimi sıkıp tekrar geri açtım.
"Saat 4 ve 7'de çıkmamız gerek."
"Ee Jungkook? Neden bu saatte uyandık?" Kolumun hareketinin sınırlı olmasıyla bileklerimdeki kelepçeyi fark etti. Bakışlarımı oradan üyeme çevirdiğimde gülümsememi tutamadım. "Bu saatte fantazi mi yapacağız Jungkook? Penisime nutella mı sürdün? Gerçekten mi?" Kahkaha atarken o da sırıttı.
"Sen onu beni yalvartırken düşüncektin, aklını alıcam şimdi." Tekrar kaşıkla nutelladan alıp üyeme sürerken sırtım yay gibi gerilmişti.
"Jungkook uykum var." Sesimin yorgun ve kısık çıkmasına rağmen Jungkook işine devam ediyordu. Her temasta uykum yavaş yavaş açılıyordu.
Bacaklarımı ayırıp açtığı yere oturup üyemi tekrar eline aldığında, gözlerimi sıkmış yapacaklarını bekliyordum.
Diliyle nutellayı yalamaya başladığında aldığım zevk tarif edilemezdi. Normalde yaptığından daha farklı hissettiriyordu nutella.
Üyemdeki nutella bitmiş olacak ki bu sefer yanıma gelip göğüs ucuma sürdü. Kedi gibi göğsümü yalarken bazen de ısırıyordu, tabi şikayetçi olduğum söylenemezdi.
Göğüs ucumla işi bittikten sonra nutellalı parmaklarını yüzüme sürdü.
"Sana çok aşığım." Çikolatalı dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Kısa süre sonra ayrılıp bir kaşık daha aldı nutelladan. "Ağzını açma."
Çikolatayı dudaklarıma bolca sürünce gülümsemeden edememiştim.
"Gülme."
Dudaklarımı öpmek için eğildiğinde ağzımı açarak üst dudağını kabul ettim.
O da alt dudağımı sanki ekmeğe sürülen nutellayı yercesine önce ısırdı, daha sonra da emmeye başladı.
Öpüşümüz daha da ilerlediğinde bir anda ayrılmıştı dudaklarımız.
"Daha fazla nutella istemiyorum. Duşa girelim, seni temizleyelim."
"Benim ki kalktı, bununla mı yaşayayım?"
"Benimki de kalktı. Sen merak etme duşta ben ikimizi de rahatlatacağım."
hei~ şu bi iki günde o kadar kişi kitaba oy verdi ki heyecanlıyım heheh
keşke diğer kurgularıma da baksanız :( onlar da çok güzel..