42

770 46 4
                                    

2 hafta sonra ~

"Aşkım." dudağına, burnuna, alnına, yanağına, kulağına öpücükler bırakırken uyanmaya başlamıştı Jungkook. "Günaydın meleğim."

"Günaydın Jimin."

"Hadi kalk kahvaltı edelim."

Sırtını bana dönüp tekrar uyumaya devam ettiğinde yastığını aldım altından.

"Uyansana ya."

"Sabahın köründe niye kaldırıyorsun beni? Hem uyandım işte Jimin."

"Bunu derken bile neredeyse horlayacaksın. Hem bugün uyanmazsan ilk dersine geç kalacaksın."

"Ne dersi?" Konuşurken gözlerini bir kez bile açmamış uyuyordu.

"Özel bi okula öğretmenlik yapmaya gidecektin ama bu gidişle son derse anca yetişirsin."

"Ne?" yerinde sıçrayıp gözlerini kocaman açmıştı.

"Menejerim iş bulmuş bu sabah haber verdi, doğum iznine ayrılan bi öğretmenin yerine gireceksin. Ve kadın geldikten sonra istersen devam edebilirmişsin orada öğretmenlik yapmaya. Kafan dağılır diye sana söylemeden kabul ettim ama istemiyorsan iptal ederim."

"Şaka mı yapıyorsun? Hayır iptal etme. Öğretmenlik yapmak benim hep hayalimdi."

"Hadi kahvaltıya o zaman."

Benden önce yataktan kalkıp mutfağın yolunu almıştı bile. Busan'dan döneli mutlu olması için her şeyi yapıyordum, aynı o gece ona verdiğim sözdeki gibi.

"Jimin-shi!" yanına gittiğimde sıktığım portakal suyunun yarısının halıya dökülmüş olduğunu gördüm. "Heyecandan devirdim yanlışlıkla."

"Kyung Mi'yi çağırsana ben miyim hizmetçi?" dedim gülerek.

"Kafa mı kaldı bende. Jimin çok heyecanlıyım, ben şimdi konuşamam da orada ne anlatacağım?"

"Sakin ol aşkım. Eminim seni çok seveceklerdir. İlk gün tanışırsınız, bırak ders işleyipte çocukları sıkma."

Kafasını olumlu anlamda sallayıp hızlıca kahvaltısını yapmaya başladı.

"Ben de Bighit şirketine gideceğim bugün. Bir aya hazırlanan şarkı yayınlanacakmış. Konserlerde yanımda olmanı istiyorum ama okul var. Tek başına mı kalmak istersin, yoksa, okuldan izin alabilirim, benimle mi gelirsin turnelere?"

"Deli misin? Tabi ki gelmiyorum. öğrencilerim senden değerli Chimchim."

"Kıskanırsam seni hiç bir okula aldırtmam Jungkook, zorlama istersen." İddialı bir şekilde gülerken o da gülmüştü. "Sen hep böyle gül Jungkook."

"Sen hep böyle güldür beni Jimin."

Perv3rt [M] JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin