"Dur Jungkook napıyorsun?"
"Şşş Seo Hyun'u zor uyuttum. Bak bir haftadır sevişmiyoruz, ben artık dayanamıyorum." Elimden tutup sürüklediği odaya girdiğimizde direk tişörtünü çıkarıp beni öpmeye başladı.
Ben de özlediğim bedeni bacağımla kendime çekerken yatağa sırtımı dayadım. Eliyle tişörtümü yukarı kaldırıp göğüs ucumu emip öperken onu ne kadar özlediğimi bir kez daha hatırladım.
Hızlıca kendi pantolonunu çıkarıp kenara savurduktan sonra benim düğmemi de açtı.
"Sakin ol kaçmıyorum."
"Kalktı diyorum benimki, haftalardır yapmadık diyorum. Damarımdan akan kan bile titriyor şu an."
Gülümsediğimde çoktan pantolonumu çıkarmış üzerimdeki yerini almıştı.
Tekrar tutkulu öpüşmemize başladığımız anda kapının açılmasıyla Jungkook'u yere ittim.
Jungkook yerde acıyla inlerken bende yorganla üzerimi kapatıyordum.
"Oh babalarım, yanlış zamanda mı geldim?"
"Evet odana dön, bizim çok önemli meseleler konuşmamız gerekiyor."
"Saçmalama Jungkook, tek yatamadığını biliyorsun. Gel kızım uyuyalım." diyip yanımı patpatladım.
Yanıma gelip yattığında yorganla onu örtüp sarıldım.
"Ben ne yapayım şimdi?"
Her ne kadar gülsemde Seo Hyun'un uyuması için sessiz olmaya çalışıyordum.
"Şşş tuvalete git, hallet yat. Bu gece olmaz daha bu iş."
"Hangi gece oluyor ki amına koyayım." Diyip tuvalete girdiğinde ben de Seo Hyun'la beraber uyumaya başladım.
GÖZ BEBEĞİM HİKAYEM BİTTİ :""")
50 bölüm oldu, daha da uzatmak istemedim :)
beni zaten bir sope bir de jikook delirtiyor.
aslında namjin, vhope, taegi, yoonmin, vmin, taejin, taekook vs. tüm shipler delirtiyor ama konumuz bu değil elmcpsöxpsöx
hadi buraya birini etiketleyin ve bu kitabı ona hediye edim >~< ⭐️🌛🐥🌙❤️🧡🌞🌈🏀🍷🔓🌟⚡️🍊🔑🌕🍔🐤🌼☀️🍑🌝🌛🌙🌈😂🔓🏀🐺⭐️🔓🐥🌖☀️
bu arada herkes bu kitabı okuyup çıkacak, bi profilime girin zibilyon tane kitabım var ayol kemxksmxls onları da okuyun ♡
neyseee kendinize iyi bakın :"")