1-Aksam benimle gel!

67.7K 423 94
                                    

Tam beş senedir sevdiğim adam. HAKAN.
Onu beş senedir seven ben. GIZEM.

Ben on sekiz yaşında tüm hayatını hakan'a adayan bir kızım. Onu deli gibi seviyordum. Ama o benim ablamla sevgili. Bu durum canımı çok sıkıyordu. Ben onu deli gibi severken onun gerçekten her dediğini yapabilecek kadar gözü karaydım. Ama ınadım inat. Hakan benim olacak!

Hakan eve yemeğe geldiğinde heyecandan kalbim çıkacak gibiydim. Dolabımdan en baştan çıkarılacak bordo göğüs dekolteli kısa elbisemi giyip saçlarımı düzleştirdim. Kırmızı ruj ile makyaj yapıp odamdan çıktım. Koridorda hakanı görmemle gülümsemem bir oldu. Boydan aşağı bana bakıp sinsice güldü.
Işte bu.
Sen benim olacaksın!
"Hoşgeldin "
"Hoş bulduk " hala sinsi bir şekilde gülerken ablam merve geldi. Hakanın gözü hala bendeyken merve hakanın omzuna girip "yemeğe canım " dedi bana bakarak. Gülerek masaya oturdum. Babam "iki kızım yanıma gelin bakayım ".
Ablam en sona ortada babam ve yanında ben. Ve yanımda....
Hakan.
Yemek yenirken hakanın eli bacağımın üstünde hissederken önüme dönüp güldüm. Ben güzel bir kızdım. Her erkek bakar. Hakan esmer tenli,sert yüz hatlı ve mavi gözlü bir facia idi. Benimde ona nazaran sarı saçlı,mavi gözlü beyaz tenli bir kızdım. Elini tutup bacağımı açtım. Masaya yaslanıp örtünün altına girdim. Eli baldırımın iç kısmında yukarı doğru gezinirken ben kendimden geçiyordum. Dayanacak gibi değildim. Elinin tutup sıktım. "Müsadenizle " deyip sofradan atar topar kalktım. Odama girip derin derin nefes almaya başladım. Birden odaya hakan girince ona baktım. Kapıyı yavaşça kapatıp kilitledi. Yanıma oturup "Gizem eğer sende istiyorsan akşam benimle gel"
Heyecanla ona bakarken gülümsedi. Gülerek karşılık verdim. "Olur". Yıllardır bekledigim hakana doymanın zamanı.

SAKIN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin