Hakan bizi eve bırakıp gittiğinde ablam odama daldı. Yatakta oturup ona baktım.
"Ne var "
"Hakandan uzak dur!"
"Uzağım zaten. Kendi kendime kuruntu yapma da defol git başımdan" sinirle bakış firlattıktan sonra odamdan defolup gitti. Sinir şey. Yatağıma uzanıp tavana bakarken hakanla dün geceyi düşündüm.
Sende bana çekileceksin hakan.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle telefonumu elime aldım. Hakandı.
Gönderen:Enişte
"Parkın oraya gel"
Tamam yazıp hemen dolabımı açtım. Şortla beyaz göbeği açık tişört giyip evden çıktım. Hızlı adımlarla parkın oraya gittim. Hakan arabasına yaslanmış bana bakıyordu. Etrafa bakarak "Ne oldu. Çabuk söyle biri görecek" dedim.
"Ablandan ayrılmayı düşünüyorum"
"Hayır. Zaten bir şeyler olduğunu anladı. Ayrılma olmaz "
"Daha iyi işte. Ben de dayanamıyorum"
"Neye "
"Ben seni istiyorum Gizem. Seni"
Bu sözleri hoşuma gittiği için gülümsedim. Ben Hakan için her şeye katlanırım. "Ailem öğrenirse beni mahvederler "
"Yanıma gel. Birlikte yaşayalım "
"Olmaz Hakan. Ailem onlar "
Birden belimden tutup kendine çekti. "Bende senin sevdiğinim " fısıldadı. Boynumu öperken uzaktan bize bakan annemi görmemle "hayır " diye mırıldandım. Hemen hakanı geri çekilip "annem "diye mırıldandım. Annem sinirle bana bakıp tatsızlık çıkmasın diye yoluna devam ederken hakan "Gel benimle Gizem. Evleniriz "
"Eve gitmem lazım. Sonra görüşürüz "
Binada annemi yakalayıp "anne nolur kimseye bir şey deme "
Sinirle bağırdı. "Şuna bak. Eniştesiyle fingirdiyo ".
"Anne bağırma eve gir "
"Terbiyesiz. Ablanın sevgilisi o. Ablanın"
"Anne bildiğin gibi değil "
"Ne bildiğin gibi değil. Sen ablanın sevgilisiyle,eniştenle buluşup sarıldın. Yazıklar olsun sana. YAZIKLAR OLSUN"
"Anne ablama kimseye bişi deme. Öyle bir şey yok aramızda"
"Sen sarıldın. Enişten o senin ablanın sevgi-"
Baktığı yere baktığımda donup kaldım. Merdivenin başında ablamla babam bizi izliyordu. Ablam ağlıyor,babam ise elinde sopayla sinirle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKIN+18
Chick-LitHer şeyi en baştan almayı çok isterdim. Eniştemle sevgili olmamayı,ailemi dağıtmamayı,kendime olan saygımı yitirmemeyi... Her şeyi düzelttim derken tekrardan aşık olmak ve aşık olduğun kişi seni geçmişin yüzünden yargılamak... En kötüsü de bir daha...